KudoZ home » Dutch to German » Other

actieve programma's

German translation: aktive Freizeitgestaltung


17:48 Feb 21, 2002
Dutch to German translations [PRO]
Dutch term or phrase: actieve programma's
Tekst in een toeristische brochure
Renate van den Bos
German translation:aktive Freizeitgestaltung
Explanation:
een suggestie...

Serge L.

Selected response from:

Serge L
Grading comment
Erg mooi gevonden! Bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Aktivitäten im Programm; Programme zur aktiven
Madeleine van Zanten
4aktive FreizeitgestaltungSerge L
3Aktivprogramme
Elisabeth Ghysels
2Erlebnisprogrammefloorie


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Aktivprogramme


Explanation:
in feite lijkt me, zonder de rest van de zin tenminste, "actieve programma's" ook geen overweldigend Nederlands, daarom mijn antwoord met enige reserve.
Groeten,

Nikolaus

Elisabeth Ghysels
PRO pts in pair: 118

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
aktive Freizeitgestaltung


Explanation:
een suggestie...

Serge L.




    ervaring
Serge L
PRO pts in pair: 194
Grading comment
Erg mooi gevonden! Bedankt!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Aktivitäten im Programm; Programme zur aktiven


Explanation:
Betätigung ...

falls es darum geht - aktive Programme scheint etwas sinnlos

Madeleine van Zanten
Switzerland
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 24

13 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Erlebnisprogramme


Explanation:
Het ligt er natuurlijk aan, wat er met die "actieve programma's" bedoeld wordt.

floorie
PRO pts in pair: 4