KudoZ home » Dutch to German » Other

vandaag is het dan zover na 8 weken, hunnebed plaza is gerenoveerd

German translation: Heute ist es dann so weit, Hunnebed Plaza ist renoviert


08:40 May 30, 2002
Dutch to German translations [Non-PRO]
Dutch term or phrase: vandaag is het dan zover na 8 weken, hunnebed plaza is gerenoveerd
we hebben nu een nieuw winkelcentrum wat aan het oude centrum is aangepast. een zeer mooie resultaat al zeg ik het zelf. we hebben besloten aankomende vrijdag een bijeenkomst te houden met daarin iedereen die aan deze renovatie heeft meegeholpen. de bijeenkomst vind plaats in het winkelcentrum en u bent van harte welkom. heeft u nog vragen dan kunt u het of aan mij of aan de medewerkers vragen wij willen u graag helpen. ik hoop dat u hier eerst genoeg aan en die zie ik u hopelijk vrijdag. tot ziens.
jannie
German translation:Heute ist es dann so weit, Hunnebed Plaza ist renoviert
Explanation:
of "... Hunnebed Plaza ist fertig."
De naam wordt uiteraard niet vertaald, wel groot geschreven.
Groeten,

Nikolaus
Selected response from:

Elisabeth Ghysels
Grading comment
dank je wel en ik hoop dat je nog meer voor mij kan doen
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Heute, nach 8 Wochen, ist es endlich soweit: Hunnebed Plaza erstrahlt in neuem Glanz.
Wolfgang Jörissen
4 +1Heute, acht Wochen später, ist es dann soweit: Hunnebed Plaza ist renoviert.
Henk Peelen
4Nach 8 Wochen ist es soweit, die Renovierungsarbeiten des Hunnebed Plaza sind abgeschlossen.TRANSWORT
4Heute ist es dann so weit, Hunnebed Plaza ist renoviert
Elisabeth Ghysels


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Heute ist es dann so weit, Hunnebed Plaza ist renoviert


Explanation:
of "... Hunnebed Plaza ist fertig."
De naam wordt uiteraard niet vertaald, wel groot geschreven.
Groeten,

Nikolaus

Elisabeth Ghysels
PRO pts in pair: 118
Grading comment
dank je wel en ik hoop dat je nog meer voor mij kan doen

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Heute, acht Wochen später, ist es dann soweit: Hunnebed Plaza ist renoviert.


Explanation:
oder:
Heute ist es nach acht Wochen dann soweit: Hunnebed Plaza ist renoviert.

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 848

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Els Peleman: ik vind het met die dubbele punt stillistisch ietsje beter
43 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Heute, nach 8 Wochen, ist es endlich soweit: Hunnebed Plaza erstrahlt in neuem Glanz.


Explanation:
de iets vrijere oplossing. "ist es dann soweit" is misschien niet fout maar klinkt voor mijn oren een beetje te Nederlands.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-30 11:37:28 (GMT)
--------------------------------------------------

Volgens mij wil Jannie wel de hele tekst vertaald hebben. Als dat zo is, mag ze graag een van ons pikken en wij maken wel een voordelige offerte :-)

Wolfgang Jörissen
Belize
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 952

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gisela Germann
22 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Nach 8 Wochen ist es soweit, die Renovierungsarbeiten des Hunnebed Plaza sind abgeschlossen.


Explanation:
Mit Hunnebed Plaza ist ganz sicher ein Gebäude gemeint.

TRANSWORT
Germany
PRO pts in pair: 39