KudoZ home » Dutch to German » Other

Ervaring te koop (hier)

German translation: Erfahrung in Hülle und Fülle


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Dutch term or phrase:Ervaring te koop (hier)
German translation:Erfahrung in Hülle und Fülle
Entered by: Stephanie Wloch

13:45 Dec 26, 2003
Dutch to German translations [PRO]
Dutch term or phrase: Ervaring te koop (hier)
Homepage eines Gartenbaubetriebs.

Kwekerij XX waar kwaliteit vanzelfsprekend is zowel voor kleine als grote partijen tuinplanten. Omdat XX niet stil zit. **Ervaring te koop** maar de aandacht voor innovatieve kweekmethoden wordt niet uit het oog verloren.
xxxGAK
Erfahrung in Hülle und Fülle
Explanation:
laut Van Dale
finde ich für einen Gartenbetrieb auch passend
WEniger formell auch:
Erfahrung noch und nöcher
Selected response from:

Stephanie Wloch
Germany
Grading comment
Danke und ein Frohes Neues Jahr.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1eine langjährige ErfahrungSerge L
3Erfahrung in Hülle und Fülle
Stephanie Wloch


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
eine langjährige Erfahrung


Explanation:
of iets met "traditionsreich" of zo, ik zou het niet te ver gaan zoeken...

Succes,

Serge L.

Serge L
PRO pts in pair: 194

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hans G. Liepert
1 day 17 hrs
  -> Danke Hans!

1 day 3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Erfahrung in Hülle und Fülle


Explanation:
laut Van Dale
finde ich für einen Gartenbetrieb auch passend
WEniger formell auch:
Erfahrung noch und nöcher

Stephanie Wloch
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 452
Grading comment
Danke und ein Frohes Neues Jahr.