KudoZ home » Dutch to Italian » Other

Alles O.K daar in Parma, en wanneer kom je terug naar België ?

Italian translation: Tutto a posto lì a Parma, quando torni in Belgio?


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Dutch term or phrase:Alles O.K daar in Parma, en wanneer kom je terug naar België ?
Italian translation:Tutto a posto lì a Parma, quando torni in Belgio?
Entered by: Camel

14:20 May 22, 2002
Dutch to Italian translations [Non-PRO]
Dutch term or phrase: Alles O.K daar in Parma, en wanneer kom je terug naar België ?
Mijn neef doet stage als (toekomstige)arts in Italië
Camel
Tutto a posto lì a Parma, quando torni in Belgio?
Explanation:
I.p.v, tutto a posto ook:
tutto ok
tutto bene

Groeten,
Carla

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-22 15:07:53 (GMT)
--------------------------------------------------

\"torni\" = tegenwoordige tijd
\"tornerai\" = toekomende tijd
beiden zijn in dit geval mogelijk
Selected response from:

Carla Zwanenberg
Netherlands
Grading comment
hartelijk dank aan ieder die er "zijn tijd" heeft aan willen verspillen LOL
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Tutto a posto lì a Parma, quando torni in Belgio?
Carla Zwanenberg
5Tutto OK a Parma, e quando ritornerai in Belgio?
J.G. Dekker


  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Tutto OK a Parma, e quando ritornerai in Belgio?


Explanation:
Esperienza.


    Reference: http://www.sinte.net/files/help/tecnici.htm
J.G. Dekker
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 329

42 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Tutto a posto lì a Parma, quando torni in Belgio?


Explanation:
I.p.v, tutto a posto ook:
tutto ok
tutto bene

Groeten,
Carla

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-22 15:07:53 (GMT)
--------------------------------------------------

\"torni\" = tegenwoordige tijd
\"tornerai\" = toekomende tijd
beiden zijn in dit geval mogelijk

Carla Zwanenberg
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 57
Grading comment
hartelijk dank aan ieder die er "zijn tijd" heeft aan willen verspillen LOL

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Filippo Rosati
6 hrs

agree  Chiara rizzi
15 hrs