KudoZ home » Dutch to Polish » Law (general)

met aftrek

Polish translation: z uwzględnieniem okresu, o którym mowa w


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Dutch term or phrase:met aftrek
Polish translation:z uwzględnieniem okresu, o którym mowa w
Entered by: Rafal_M

17:20 Dec 14, 2010
Dutch to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Dutch term or phrase: met aftrek
Uit extract vonnis: "Ontzegging van de bevoegdheid motorrijtuigen te besturen (bromfietsen daaronder begrepen) voor de duur van 9 maanden met aftrek overeenkomstig artikel 179 lid 6 Wegenverkeerswet 1994".
Rafal_M
z uwzględnieniem okresu, o którym mowa w
Explanation:
dosłownie: "z odjęciem [okresu] zgodnie z art. 179 ust. 6....".
Należy zajrzeć do odnośnego przepisu, który brzmi:
Bij het opleggen van de bijkomende straf, bedoeld in het eerste tot en met het vijfde lid, wordt de tijd gedurende welke het rijbewijs van de veroordeelde ingevolge artikel 164 vóór het tijdstip waarop de bijkomende straf ingaat, ingevorderd of ingehouden is geweest, op de duur van die straf geheel in mindering gebracht.
Czyli okres, przez który prawo jazdy było zatrzymane, jest uwzględniany (odejmowany) od okresu orzeczonego w zakazie prowadzania pojazdów.
Selected response from:

Adam Bojan
Poland
Grading comment
Dziękuję i cieszę się, że znów mogłem liczyć na Pana pomoc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4włącznie
kamilw
3z uwzględnieniem okresu, o którym mowa w
Adam Bojan


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
włącznie


Explanation:
do 9 miesięcy włącznie, zgodnie z...

(...) een gevangenisstraf van t
wee maanden, met aftrek van een week voorarrest"
http://preview.tinyurl.com/328hj82

"stosowane w razie konieczności już od pie szego dnia życia do dwóch miesięcy włącznie"
http://www.dragonfloat.com.pl/?mieszanki-mleczne-sproszkowan...

"Podróżując z niemowlęciem (w wieku od 8 dni do 23 miesięcy włącznie), można uwzględnić je w rezerwacji, dokonując rezerwacji dla niemowlęcia na naszej stronie lub dzwoniąc do lokalnego centrum rezerwacji."
http://www.ryanair.com/pl/pytania/na-jakich-zasadach-liniami...

kamilw
Native speaker of: Native in PolishPolish

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
z uwzględnieniem okresu, o którym mowa w


Explanation:
dosłownie: "z odjęciem [okresu] zgodnie z art. 179 ust. 6....".
Należy zajrzeć do odnośnego przepisu, który brzmi:
Bij het opleggen van de bijkomende straf, bedoeld in het eerste tot en met het vijfde lid, wordt de tijd gedurende welke het rijbewijs van de veroordeelde ingevolge artikel 164 vóór het tijdstip waarop de bijkomende straf ingaat, ingevorderd of ingehouden is geweest, op de duur van die straf geheel in mindering gebracht.
Czyli okres, przez który prawo jazdy było zatrzymane, jest uwzględniany (odejmowany) od okresu orzeczonego w zakazie prowadzania pojazdów.

Adam Bojan
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 39
Grading comment
Dziękuję i cieszę się, że znów mogłem liczyć na Pana pomoc.