KudoZ home » Dutch to Polish » Marketing / Market Research

huisstijl

Polish translation: identyfikacja wizualna firmy


12:21 Nov 28, 2008
Dutch to Polish translations [PRO]
Marketing / Market Research
Dutch term or phrase: huisstijl
Extra service
Europese marktleider op het gebied van klimplanten:
Concept:

Mogelijkheid tot voorprijzen
• Ontwikkelen van uw eigen promotiemateriaal
• Maatwerk (bijvoorbeeld complete huisstijl)
• Analyse verkoopgegevens
• Begeleiding nieuwe concepten
• Verkoopondersteuning

Productpresentatie – frontkaartenhouder A4
• Perfecte presentatie
• A4 fotokaarten in de huisstijl van de retailer
• Eenvoudige montage
• Toepasbaar op bestaande tafels
awdotia
Poland
Polish translation:identyfikacja wizualna firmy
Explanation:
Czyli logo, wizytówki, papier listowy, koperty, foldery reklamowe itp. itd.

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2008-11-28 12:27:37 GMT)
--------------------------------------------------

http://nl.wikipedia.org/wiki/Huisstijl
De huisstijl van een organisatie of bedrijf is een consistente presentatie naar buiten toe, vaak de eerste kennismaking voor klanten en belangrijk voor de uitstraling. = corporate identity
Selected response from:

Elzbieta
Netherlands
Grading comment
bardzo dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4identyfikacja wizualna firmy
Elzbieta
4styl firmowyAnna D Agostino


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
identyfikacja wizualna firmy


Explanation:
Czyli logo, wizytówki, papier listowy, koperty, foldery reklamowe itp. itd.

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2008-11-28 12:27:37 GMT)
--------------------------------------------------

http://nl.wikipedia.org/wiki/Huisstijl
De huisstijl van een organisatie of bedrijf is een consistente presentatie naar buiten toe, vaak de eerste kennismaking voor klanten en belangrijk voor de uitstraling. = corporate identity

Elzbieta
Netherlands
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
bardzo dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciej Burak
1 min

agree  Anna D Agostino
8 mins

agree  Dagmara Kuliś
51 mins

agree  Jaron
684 days

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
styl firmowy


Explanation:
Mniej eleganckie niż propozycja poprzedniczki, jednak także często stosowane.

Anna D Agostino
Native speaker of: Native in PolishPolish