KudoZ home » Dutch to Polish » Mechanics / Mech Engineering

golf, golven

Polish translation: blacha falista


17:01 Sep 23, 2011
Dutch to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / ksiega jakosci produkcji
Dutch term or phrase: golf, golven
Rozdział: Konvektorblik persen
1. Persbediende produceert golven volgens de Konvektorperopdracht
2. Persbediende overlegt met plegbaas over te nemen actie indien de golven beschadigd uit de pers komen.

No bo przeciez chyba nie "fale"
Jan Wais
Poland
Polish translation:blacha falista
Explanation:
może ktoś zastosował tutaj skrót myślowy od "golfplaat"...
Selected response from:

Maciej Burak
Poland
Grading comment
Dzieki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wytłoczenia (faliste)
Adam Bojan
3blacha falista
Maciej Burak


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
blacha falista


Explanation:
może ktoś zastosował tutaj skrót myślowy od "golfplaat"...

Maciej Burak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Dzieki!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wytłoczenia (faliste)


Explanation:
Myślę, że chodzi tu o wytłaczanie blachy na grzejniki, tak aby nadać jej falisty profil. Zatem będą to wytłoczenia (dosłownie "fale").
tworzy się płyty grzejników zgrzewając ze sobą uprzednio
wytłoczone blachy profi lowane (kolejno zgrzewanie punktowe, następnie wzdłużne
i poprzeczne).
http://www.technikigrzewcze.com.pl/radson-radson-integra-v21...

Example sentence(s):
  • ....tworzy się płyty grzejników zgrzewając ze sobą uprzednio wytłoczone blachy profi lowane (kolejno zgrzewanie punktowe, następnie wzdłużne i poprzeczne).

    Reference: http://maginstal.pl/index2.php?option=com_docman&task=doc_vi...
    Reference: http://sankom.pl/download/dk/documentation/radson/o%20firmie...
Adam Bojan
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 56