KudoZ home » Dutch to Polish » Other

vermeerderingsbedrijf

Polish translation: gospodarstwo szkółkarskie


14:23 Nov 28, 2008
Dutch to Polish translations [PRO]
Other
Dutch term or phrase: vermeerderingsbedrijf
... bv is ons vermeerderingsbedrijf
• Bedrijfsgrootte is 2,9 hectare waarvan 14.400 m2 onder glas
• Bedrijfsruimte is 2.730 m2
• Bedrijfsactiviteiten zijn vermeerdering en productie
awdotia
Poland
Polish translation:gospodarstwo szkółkarskie
Explanation:
...lub po prostu "szkółka". Jeśli wiadomo, co dokładnie produkują, można oczywiście uściślić, np. szkółka ogrodnicza, szkółka roślin ozdobnych, szkółka bylin itd.

Por.
http://www.jurgielewicz.com.pl/index.php?page=firma
Specjalizujemy się w produkcji iglastych i liściastych roślin ozdobnych, owocowych drzew i krzewów, pnączy oraz traw ozdobnych. Zapewniamy szeroki wybór roślin formowanych, funkii oraz róż.
Selected response from:

Elzbieta
Netherlands
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4gospodarstwo szkółkarskie
Elzbieta
4zakład hodowlany
Maciej Burak


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zakład hodowlany


Explanation:
tak przynajmniej przetłumaczono w eur-lexie ( http://tinyurl.com/6mmmt2 ). Może być również przedsiębiorstwo hodowlane.
Warto też zajrzeć tutaj: http://tinyurl.com/5jsh6s

Maciej Burak
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish

2 days19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gospodarstwo szkółkarskie


Explanation:
...lub po prostu "szkółka". Jeśli wiadomo, co dokładnie produkują, można oczywiście uściślić, np. szkółka ogrodnicza, szkółka roślin ozdobnych, szkółka bylin itd.

Por.
http://www.jurgielewicz.com.pl/index.php?page=firma
Specjalizujemy się w produkcji iglastych i liściastych roślin ozdobnych, owocowych drzew i krzewów, pnączy oraz traw ozdobnych. Zapewniamy szeroki wybór roślin formowanych, funkii oraz róż.

Elzbieta
Netherlands
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 64
Grading comment
Dziękuję