KudoZ home » Dutch to Polish » Social Science, Sociology, Ethics, etc.

onthaalbureau

Polish translation: Biuro Przyjęć


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Dutch term or phrase:onthaalbureau
Polish translation:Biuro Przyjęć
Entered by: Adam Bojan

17:17 Sep 18, 2011
Dutch to Polish translations [PRO]
Social Science, Sociology, Ethics, etc.
Dutch term or phrase: onthaalbureau
biuro przyjmowania osob, które przeprowadziły się do Holandii.
kożuchowska
France
Biuro Przyjęć
Explanation:
Tak to się tłumaczy w przypadku Belgii.
Selected response from:

Adam Bojan
Poland
Grading comment
merci
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 -1ośrodek pomocy w integracji cudzoziemców w Belgii
Anna Polakow
3 +1Biuro Przyjęć
Adam Bojan


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Biuro Przyjęć


Explanation:
Tak to się tłumaczy w przypadku Belgii.

Adam Bojan
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
merci

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Małgorzata Szczypińska, PhD
44 mins

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
ośrodek pomocy w integracji cudzoziemców w Belgii


Explanation:
Przybyłym do Belgii cudzoziemcom pomaga w poznaniu kultury, oferuje podstawowy kurs języka niderlandzkiego, pomoc w znalezieniu pracy lub wyborze kierunku nauki, a także indywidualną ścieżkę rozwoju.


    Reference: http://www.inburgering.be/inburgeringstraject
Anna Polakow
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Małgorzata Szczypińska, PhD: ale tu chodzi o Holandię, przynajmniej tak pisze pytający. W przypadku Belgii każdy nowo przybyły idzie do onthaalbureau aby się zarejestrować. Na uniwersytecie tez jest onthaalbureau.Też do rejestracji.Poza tym ośrodek to bardziej "onthaalcentrum".
1 hr
  -> Wszystko, co mogę znaleźć przy pomocy wyszukiwarki google, dotyczące tego terminu odnosi się do Belgii. Mieszkam w Holandii od 5 lat i nie słyszałam tego terminu.