KudoZ home » Dutch to Serbian » Other

I how wan you

Serbian translation: kako te želim


07:14 Jan 15, 2004
Dutch to Serbian translations [Non-PRO]
Dutch term or phrase: I how wan you
what does it means?
irenazd
Serbian translation:kako te želim
Explanation:
mada je pravopisno totalno u autu : how I wanna you bi bilo ispravnije
Selected response from:

Gabrijela
Grading comment
Thank You
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Volim teDragana Maličević
2 +1kako te želimGabrijela


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
kako te želim


Explanation:
mada je pravopisno totalno u autu : how I wanna you bi bilo ispravnije

Gabrijela
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
Grading comment
Thank You

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Yuri Smirnov: And is this Dutch? :-)
8 mins

1661 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Volim te


Explanation:
Iako je proslo toliko godina, ne mogu da ne reagujem i cudi me da svi cute, a rec je o vrlo prostoj recenici. Em je pogresno napisana, em ste naveli skroz pogresno znacenje!
Pise se ik houd van jou (izgovor otprilike: ik hau fan jau) i znaci prosto - volim te.

--------------------------------------------------
Note added at 1661 days (2008-08-02 19:52:23 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Pogresan prevod.

Dragana Maličević
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
Notes to answerer
Asker: Hvala jos jedanput, posle toliko godina. Pretpostavljala sam da je pogresno napisano i nikako mi nije islo da se pise tako na holandskom.