KudoZ home » Dutch to Spanish » Medical

ongestoord

Spanish translation: no alterada (de función)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Dutch term or phrase:ongestoord
Spanish translation:no alterada (de función)
Entered by: Davorka Grgic

01:56 Nov 23, 2001
Dutch to Spanish translations [PRO]
Medical / medische onderzoek
Dutch term or phrase: ongestoord
Es un término propio de examinaciones médicas:

De functie van de vingergewrichten is beiderzijds ongestoord.

....normal, sin trastornos u otra cosa? (necesitio el término propio de la jerga médica)

además:

Globaal onderzoek van der wervelkolom en de onderste extremiteiten is ook ongestoord.

a que se refiere "ongestoord" aqui? a los resultados de examinación o a la función de la columna vertebral? cómo lo traduzco?

Estoy perdida.

Muchas gracias por su ayuda.

D.
Davorka Grgic
función normal, función no alterada - la investigación no indica nada patológico
Explanation:

U kunt hier gratis on line zoeken in het 1-delige Van Dale Groot woordenboek hedendaags Nederlands. Hiermee kunt u van alle trefwoorden uit dit woordenboek de spelling, grammaticale informatie en omschrijvingen opvragen. Wilt u ook de trefwoordvarianten, meervoudsvormen, voorbeeldzinnen, verbogen werkwoordsvormen, spreekwoorden en gezegden, etc. etc. zien? Bestel dan het woordenboek zelf of de cd-rom.

Wilt u deze service aanbieden aan de bezoekers van uw internetsite? Dat kan nu tijdelijk gratis door u hier te registreren.

U hebt gezocht op: ongestoord

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

on·ge·´stoord (bn.)

1 niet door iets onderbroken => onbelemmerd, ongehinderd

Selected response from:

Egmont
Spain
Grading comment
Se lo agradezco mucho, Albert.

D.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4función normal, función no alterada - la investigación no indica nada patológico
Egmont
4refs.
Egmont


  

Answers


51 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
refs.


Explanation:

U kunt hier gratis on line zoeken in het 1-delige Van Dale Groot woordenboek hedendaags Nederlands. Hiermee kunt u van alle trefwoorden uit dit woordenboek de spelling, grammaticale informatie en omschrijvingen opvragen. Wilt u ook de trefwoordvarianten, meervoudsvormen, voorbeeldzinnen, verbogen werkwoordsvormen, spreekwoorden en gezegden, etc. etc. zien? Bestel dan het woordenboek zelf of de cd-rom.

Wilt u deze service aanbieden aan de bezoekers van uw internetsite? Dat kan nu tijdelijk gratis door u hier te registreren.

U hebt gezocht op: ongestoord

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

on·ge·´stoord (bn.)

1 niet door iets onderbroken => onbelemmerd, ongehinderd




    Reference: http://www.kramerswoordenboeken.nl
Egmont
Spain
Native speaker of: Native in SpanishSpanish
PRO pts in pair: 334

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
función normal, función no alterada - la investigación no indica nada patológico


Explanation:

U kunt hier gratis on line zoeken in het 1-delige Van Dale Groot woordenboek hedendaags Nederlands. Hiermee kunt u van alle trefwoorden uit dit woordenboek de spelling, grammaticale informatie en omschrijvingen opvragen. Wilt u ook de trefwoordvarianten, meervoudsvormen, voorbeeldzinnen, verbogen werkwoordsvormen, spreekwoorden en gezegden, etc. etc. zien? Bestel dan het woordenboek zelf of de cd-rom.

Wilt u deze service aanbieden aan de bezoekers van uw internetsite? Dat kan nu tijdelijk gratis door u hier te registreren.

U hebt gezocht op: ongestoord

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

on·ge·´stoord (bn.)

1 niet door iets onderbroken => onbelemmerd, ongehinderd




    Reference: http://www.kramerswoordenboeken.nl
    Reference: http://yourdictionary.com
Egmont
Spain
Native speaker of: Native in SpanishSpanish
PRO pts in pair: 334
Grading comment
Se lo agradezco mucho, Albert.

D.