KudoZ home » Dutch to Spanish » Tech/Engineering

losschotten worden geklemd

Spanish translation: los pernos de cierre desmontables son regulables o ajustables


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Dutch term or phrase:losschotten worden geklemd
Spanish translation:los pernos de cierre desmontables son regulables o ajustables
Entered by: Egmont

10:58 May 7, 2001
Dutch to Spanish translations [PRO]
Tech/Engineering
Dutch term or phrase: losschotten worden geklemd
Semirremolques.

Achterdeur:
De achterdeur is uit twee delen, die 270* opendraaien en zo vergrendeld worden. De deuren zijn voorzien van dichtingrubbers.
Onderaan de deur worden er losschotten voorzien, met een opening van 40 x 40. De schotten worden geklemd tussen het achterrandprofiel en de deur. De deur wordt dichtgehouden door een spanband, bevestigd met ogen in de achterdeur.

Gracias!
Cynthia Brals-Rud
los pernos de cierre desmontables son regulables o ajustables
Explanation:
ver refs.
Selected response from:

Egmont
Spain
Grading comment
Graciasssss
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Tot strak!
Egmont
4los pernos de cierre desmontables son regulables o ajustables
Egmont


  

Answers


184 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
los pernos de cierre desmontables son regulables o ajustables


Explanation:
ver refs.


    Reference: http://eurodic.ip.lu
    Reference: http://www.autokompas.nl
Egmont
Spain
Native speaker of: Native in SpanishSpanish
PRO pts in pair: 334
Grading comment
Graciasssss

184 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Tot strak!


Explanation:
Tot strak!


    Reference: http://eurodic.ip.lu
Egmont
Spain
Native speaker of: Native in SpanishSpanish
PRO pts in pair: 334