Catalytic converter

Albanian translation: Pastrues katalitik i gazrave helmuese

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Catalytic converter
Albanian translation:Pastrues katalitik i gazrave helmuese
Entered by: danadiana

18:13 Jun 26, 2010
English to Albanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Cars
English term or phrase: Catalytic converter
Pjese makine. Nuk eshte e perdorur ne fjali. Thjesht kam nje liste fjalesh qe mund te perdoren ne testimin per patente makine.
danadiana
Ireland
Pastrues katalitik i gazrave helmuese
Explanation:
Shikoni shënimin " Just a thought"
Selected response from:

Klementina Shahini
United States
Grading comment
thanks to all
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2konvertitor katalitik
Αlban SHPΑTΑ
4Pastrues katalitik i gazrave helmuese
Klementina Shahini
4marmitë katalitike
Ardian Vehbiu
4Katalizator
Fatmir Rexhepi
Summary of reference entries provided
Just a thought
Klementina Shahini

  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
catalytic converter
konvertitor katalitik


Explanation:
Për referencë shihni: www.ecat-tirana.org/project4/imazhe/Handbook_alb version.pd...

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2010-06-26 18:29:19 GMT)
--------------------------------------------------

Veç kësaj, e kam dëgjuar të përdoret edhe si konvertor katalitik.

Αlban SHPΑTΑ
United States
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gentiana Kasemi
4 hrs
  -> Faleminderit!

agree  Rezehana
1 day 14 hrs
  -> Faleminderit!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
catalytic converter
marmitë katalitike


Explanation:
italishten marmitta, si term automotiv, shoh se Fjalori italisht-shqip i F.Lekës-Z.Simonit e përkthen si "marmitë". Ferdinand Leka është nga të paktët autorë fjalorësh dy-gjuhësh në shqipe i specializuar për terminologji.

Ardian Vehbiu
United States
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
catalytic converter
Katalizator


Explanation:
A device on a car that reduces the amount of poisonous gas that is released from the exhaust.
Pajisje apo mekanizem i vendosur ne veture qe e redukton sasine e gazit helmues qe lirohet nga serbatori apo marmita.

Fatmir Rexhepi
Serbia
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian

2 days 1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
catalytic converter
Pastrues katalitik i gazrave helmuese


Explanation:
Shikoni shënimin " Just a thought"

Klementina Shahini
United States
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 14
Grading comment
thanks to all




Reference comments


17 hrs
Reference: Just a thought

Reference information:
Përshëndetje Danadiana,

Duke u bazuar në bisedën që pata me një mekanik në zonën ku unë banoj (personi në fjalë ka bërê të njëjtën punë edhe në Shqipëri) mësova se ne nuk kemi një përkthim të fjalês "catalytic converter" ashtu si edhe shumë fjalë të tjera. Në bazë të funksionit do të thoja se " pastrues katalitik i gazrave (helmuese)" do të ishte një variant që do ta konsideroja.

Për sa i përket përkthimemeve të paraqitura do të thoja se "konvertitor katalitik" është përkthimi i termave në fjalë vetëm kur këto terma përdoren në fushën e elektricitetit. Për dy rastet e tjera do të thoja se ato i kanë ekuivalentët e tyre në Anglisht të cilat janë ndryshe nga " catalytic converter"

Megjithatë do të shtoja se ky është vetëm mendimi im dhe jam e sigurtë se antarët e tjerë të këtij forumi mund të kenë sugjerime të tjera.

Sinqerisht,

Klemi


--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs (2010-06-27 11:39:02 GMT)
--------------------------------------------------

http://en.wikipedia.org/wiki/Catalytic_converter

Klementina Shahini
United States
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 14
Note to reference poster
Asker: Besoj se pastrues katalik i gazrave helmuese pershtatet me mire per terminologjine qe duhet te perdor. Faleminderit





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search