Sparkline

Albanian translation: mini-diagram/ mini-grafik

09:21 Nov 29, 2013
English to Albanian translations [PRO]
Computers: Software
English term or phrase: Sparkline
A sparkline is a very small line chart, typically drawn without axes or coordinates. It presents the general shape of the variation (typically over time) in some measurement, such as temperature or stock market price, in a simple and highly condensed way.
ΕRѴӀЅ ОЅНΑϜӀ
Albania
Albanian translation:mini-diagram/ mini-grafik
Explanation:
Sipas përkufizimit dhënë në “Fjalor i Shqipes së sotme’ diagrama është një skicë e posaçme që ndihmon për të qartësuar lidhjet e përpjestimet ndërmjet madhësive të ndryshme, ose që përdoret për të paraqitur grafikisht zhillimet e ndryshimet e një dukurie a të disa dukurive. Diagrami i forcave( i temperaturës ).
Sweedish translation is miniatyrdiagram, and Spanish translation is minigráfico. Per analogjii do te thoja mini-diagram.
Selected response from:

Alba Simoni
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4"sparkline-grafik/-diagram" ose "sparkline"
Rudina Goxharaj
4mini-diagram/ mini-grafik
Alba Simoni


  

Answers


1 day 13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sparkline
mini-diagram/ mini-grafik


Explanation:
Sipas përkufizimit dhënë në “Fjalor i Shqipes së sotme’ diagrama është një skicë e posaçme që ndihmon për të qartësuar lidhjet e përpjestimet ndërmjet madhësive të ndryshme, ose që përdoret për të paraqitur grafikisht zhillimet e ndryshimet e një dukurie a të disa dukurive. Diagrami i forcave( i temperaturës ).
Sweedish translation is miniatyrdiagram, and Spanish translation is minigráfico. Per analogjii do te thoja mini-diagram.

Example sentence(s):
  • Luhatjet e temperaturave gjatë vitit reflektohen në këtë mini-diagram.

    Reference: http://www.interglot.com/dictionary/en/es/search?q=sparkline...
    Reference: http://www.interglot.com/dictionary/en/sv/search?q=sparkline...
Alba Simoni
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 4

3 days 2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sparkline
"sparkline-grafik/-diagram" ose "sparkline"


Explanation:
Si edhe propozimi i trumzaa mendoj se është i një variant shumë përshtatshëm edhe i kuptueshëm.
Përderisa termi është 'zhvilluar' në eng. edhe pjesa më e madhe e gjuhëve 'të mëdha' (FR, DE, IT, ES etj) kanë zgjedhur ose të mos e përkthejnë ose e kanë përkthyer në formë sqaruese, pse jo edhe në shqip?!

Sepse edhe këtë përkthim/përshtatje p.sh. unë nuk e kuptoj dhe nuk e besoj, se mund të jetë i saktë mgjth. çdo gjë mund të ndodh:

http://www.microsoft.com/language/de-de/Search.aspx?sString=...

Rudina Goxharaj
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search