lowest common denominator

Albanian translation: emëruesi më i vogël i përbashkët

17:51 Feb 1, 2018
English to Albanian translations [PRO]
Education / Pedagogy
English term or phrase: lowest common denominator
ne tekst qendron
.... are held back by the lowest common denominator nalmely the students with no access to ICT
Nitase
Albanian translation:emëruesi më i vogël i përbashkët
Explanation:
Për të mbledhur dy thyesa me emërues të ndryshëm duhet të gjejmë emruesin më të vogël të përbashkët

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2018-02-01 18:18:41 GMT)
--------------------------------------------------

Shembull: "Mediat sociale, si hapësirë garuese për pëlqyeshmëri (të shprehur në formë llajkash), e stimulojnë atë lloj të shkruarit që i drejtohet emëruesit më të vogël të përbashkët në psikologjinë e masave."

https://sbunker.net/op-ed/33366/sbunker/
Selected response from:

Juliana Cullafiq
Albania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5emertuesi më i vogël i përbashkët
Jonis Buzi, MA
5emëruesi më i vogël i përbashkët
Juliana Cullafiq


Discussion entries: 3





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
emëruesi më i vogël i përbashkët


Explanation:
Për të mbledhur dy thyesa me emërues të ndryshëm duhet të gjejmë emruesin më të vogël të përbashkët

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2018-02-01 18:18:41 GMT)
--------------------------------------------------

Shembull: "Mediat sociale, si hapësirë garuese për pëlqyeshmëri (të shprehur në formë llajkash), e stimulojnë atë lloj të shkruarit që i drejtohet emëruesit më të vogël të përbashkët në psikologjinë e masave."

https://sbunker.net/op-ed/33366/sbunker/

Juliana Cullafiq
Albania
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 24

1 min   confidence: Answerer confidence 5/5
emertuesi më i vogël i përbashkët


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 37 mins (2018-02-01 18:29:04 GMT)
--------------------------------------------------

Verej qe ka nje gabim tipografik. Duhet "emërues".
"Emertuesi" eshte dicka tjeter.

Jonis Buzi, MA
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search