ramp

Albanian translation: rampë / sipërfaqe e pjerrët

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ramp
Albanian translation:rampë / sipërfaqe e pjerrët
Entered by: Silke Blumbach

00:29 Mar 6, 2009
English to Albanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation / Hidrocentral
English term or phrase: ramp
Kjo do te thote qe siperfaqja nuk bie menjehere, por gradualisht. Kam gjetur "tatëpjetë" dhe "pjerrësi", por nuk di a mund t'i perdoresh per formen e nje dige.
A mund te flitet per nje pjerresi (apo cfaredo qofte) te rrumbullakosur per te thene qe edhe buzet nuk jane abrupte?
Ne gjermanisht do te ishte "ausgerundete Anrampung"
Silke Blumbach
Germany
rampë apo sipërfaqe e pjerrët
Explanation:
Nëse e kuptoj mirë, bëhet fjalë për murin e digës që është i pjerrët? Në këtë rast mund të përdoret si sipërfaqe (mur) i pjerrët.
Përndryshe nëse bëhet fjalë për platformën që lidh dy nivele të ndryshme në lartësi (si mënyrë e zëvendësimit të shkalleve), atëherë mund të përdoret termi 'rampë'.
Selected response from:

Jetalimani
Norway
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2rampë apo sipërfaqe e pjerrët
Jetalimani
4Plani pjerrët
Elvana Moore
4platformë e pjerrët
Αlban SHPΑTΑ


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
platformë e pjerrët


Explanation:
Mendoj se mund të funksionojë në këtë rast.

Αlban SHPΑTΑ
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 7

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Plani pjerrët


Explanation:
Plani pjerrët HIH

Elvana Moore
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 4

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
rampë apo sipërfaqe e pjerrët


Explanation:
Nëse e kuptoj mirë, bëhet fjalë për murin e digës që është i pjerrët? Në këtë rast mund të përdoret si sipërfaqe (mur) i pjerrët.
Përndryshe nëse bëhet fjalë për platformën që lidh dy nivele të ndryshme në lartësi (si mënyrë e zëvendësimit të shkalleve), atëherë mund të përdoret termi 'rampë'.

Jetalimani
Norway
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sherefedin MUSTAFA
1 hr

agree  Fabiana Papastefani-Pezzoni
1 hr




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search