sill

Albanian translation: pragu i digës

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sill
Albanian translation:pragu i digës
Entered by: Silke Blumbach

00:31 Mar 6, 2009
English to Albanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation / Hidrocentral
English term or phrase: sill
Pas pjeses me te larte te diges, ende nuk vjen shtrati i lumit, por nje konstruksion me te larte, qe gjendet ne uje. Ne gjermanisht do te ishte "Vorboden"; per kete kam gjetur ne anglisht, edhe pse ne kontekstin e shluzes dhe jo diges se hidrocentralit, fjalen "sill" ...
Une e kam perkthyer deri me tani me "prag" ...
Silke Blumbach
Germany
pragu i digës
Explanation:
Unë do të sugjeroja pragu i digës/digave. Lidhja e mëposhtme flet pakëz për të në anglisht gjen edhe të tjera që e përdorin si "weir/dam sill".
Selected response from:

Fabiana Papastefani-Pezzoni
Romania
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pragu i digës
Fabiana Papastefani-Pezzoni
4Pezul (me theks mbi u-në)
Elvana Moore


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Pezul (me theks mbi u-në)


Explanation:
Në ndërtim përdoret pezul në kontekste të tjera: Parvaz, prag (i derës)

Elvana Moore
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 4

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pragu i digës


Explanation:
Unë do të sugjeroja pragu i digës/digave. Lidhja e mëposhtme flet pakëz për të në anglisht gjen edhe të tjera që e përdorin si "weir/dam sill".


    Reference: http://www.fwrj.com/TechArticles04/1004%20FWRJ-1.pdf
Fabiana Papastefani-Pezzoni
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 11




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search