Actuator

Albanian translation: Mekanizëm zbatues, mekanizëm transmisioni ose lëshues

21:31 Apr 6, 2011
English to Albanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
English term or phrase: Actuator
në tekst qëndron The regulation on-off valves with electric actuator,
në shqip e gjeta si pikatore, por sinqerisht nuk kam idenë se për çka e ka fjalën apo as se si duket
Nitase
Albanian translation:Mekanizëm zbatues, mekanizëm transmisioni ose lëshues
Explanation:
Nitase,

Ka tre mundësi, në këtë kontekst, për ta quajtur actuator-in, si më sipër. Fjalori politeknik ka këto terma gjithashtu. Në gjuhën teknike dëgjoj shpesh lëshues, në të vërtetë, de këtë mendim më japin edhe dy kolegë inxhenierë mekanikë. Shpresoj të të ndihmojë.
Selected response from:

Fabiana Papastefani-Pezzoni
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Mekanizëm zbatues, mekanizëm transmisioni ose lëshues
Fabiana Papastefani-Pezzoni
3 +1mekanizëm vepror/aktivizues
Juliana Cullafiq


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
actuator
mekanizëm vepror/aktivizues


Explanation:
Në fjalorin mekanik jepet përkthimi "mekanizëm vepror". Por në fjalorin pamor e gjeta si "aktivizues".

Përshëndetje,
Juliana

Juliana Cullafiq
Albania
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Klementina Shahini: Yes, comes from the verb actuate which means activate, set off, to put into action or mechanical motion.
2 days 1 hr
  -> Thanks Klemi :-)

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
actuator
Mekanizëm zbatues, mekanizëm transmisioni ose lëshues


Explanation:
Nitase,

Ka tre mundësi, në këtë kontekst, për ta quajtur actuator-in, si më sipër. Fjalori politeknik ka këto terma gjithashtu. Në gjuhën teknike dëgjoj shpesh lëshues, në të vërtetë, de këtë mendim më japin edhe dy kolegë inxhenierë mekanikë. Shpresoj të të ndihmojë.

Fabiana Papastefani-Pezzoni
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 11

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ahmet Murati: në mekatronikë ka sisteme që janë me "actuator" që janë për bllokimin e punës së sistemit në rast të avarie apo diç të ngjashme
3 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search