dropdown

Albanian translation: ...që hapet (poshtë)

08:32 Sep 29, 2016
English to Albanian translations [PRO]
IT (Information Technology) / Defaults to current date/drop down calendar for adjusting; Nominate the best practice by selecting \"Best Practise\" in dropdown.
English term or phrase: dropdown
-
Rezehana
Albanian translation:...që hapet (poshtë)
Explanation:
Ky term ndodhet në Fjalorthin e Microsoft-it si "me lëshim poshtë" por mendoj që do të ishte më e saktë të thuhej - lista apo kutia që hapet (poshtë). Kryesisht bëhet fjalë për një listë që hapet duke renditur më poshtë disa zëra ndaj "lista që hapet (poshtë)" më duket versioni më i saktë.
Selected response from:

Elvana Moore
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5(listë) rënëse
Juliana Cullafiq
5...që hapet (poshtë)
Elvana Moore
4listim/renditje vlerash
Parid Plaku


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
listim/renditje vlerash


Explanation:
listim/renditje vlerash ose hyrjesh (entries)

Parid Plaku
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
Notes to answerer
Asker: Faleminderit Parid


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
...që hapet (poshtë)


Explanation:
Ky term ndodhet në Fjalorthin e Microsoft-it si "me lëshim poshtë" por mendoj që do të ishte më e saktë të thuhej - lista apo kutia që hapet (poshtë). Kryesisht bëhet fjalë për një listë që hapet duke renditur më poshtë disa zëra ndaj "lista që hapet (poshtë)" më duket versioni më i saktë.

Elvana Moore
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 15
Notes to answerer
Asker: Faleminderit Elvana


17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
(listë) rënëse


Explanation:
Nga "Fjalori i informatikës" nga Nebi Caka një dokument i Akademisë së Shkencave të Kosovës.

Mendoj se në dokumentin në fjalë duhet përdorur bashkë me "listë" nëse ekziston vetëm si "dropdown" pa emër shoqërues.


    Reference: http://www.ashak.org/repository/docs/Fjalori_i_informatikes_...
    Reference: http://fiminfo.net/Bujqesia/Shkarkime/Windowsi%201.pdf
Juliana Cullafiq
Albania
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Faleminderit Juliana





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search