JUDGMENT OF DIVORCE NISI

Albanian translation: Gjykim i kushtëzuar divorci

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Judgment of Divorce Nisi
Albanian translation:Gjykim i kushtëzuar divorci
Entered by: Monika Coulson

22:54 Jan 12, 2004
English to Albanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Law
English term or phrase: JUDGMENT OF DIVORCE NISI
Is a Certificate of Divorce Absolute and the sentence is:

A JUDGMENT OF DIVORCE NISI WAS ENTERED BY THIS COURT.
Kozeta Elzhenni (X)
gjykim i kushtëzuar divorci
Explanation:
Nga kjo Gjykatë është marrë një vendim i kushtëzuar divorci
ose
Nga kjo gjykatë është marrë një vendim jo përfundimtar divorci.

Mendoj se varianti i parë shkon më shumë (pasi "i kushtëzuar" e përfshin "jopërfundimtar".
Ditën e mirë Kozeta,
Eva
Selected response from:

Eva T
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4gjykim i kushtëzuar divorci
Eva T
41. nëse nuk 2. jo përfundimtar
aneta_xh


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
judgment of divorce nisi
1. nëse nuk 2. jo përfundimtar


Explanation:
judgment of divorce nisi 1. nëse nuk 2. jo përfundimtar

Hi Kozeta,
varet nga konteksti i certifikatës. NISI mund të përkthehet edhe si "nëse nuk", edhe si mbiemër "jo përfundimtar". Ju mund ta gjykoni në varësi të kontekstit të certifikatës se cili përkthim i përshtatet.
Shpresoj t'ju ndihmojë,
Ani



    Eng-Eng dictionary
aneta_xh
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian

20 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
judgment of divorce nisi
gjykim i kushtëzuar divorci


Explanation:
Nga kjo Gjykatë është marrë një vendim i kushtëzuar divorci
ose
Nga kjo gjykatë është marrë një vendim jo përfundimtar divorci.

Mendoj se varianti i parë shkon më shumë (pasi "i kushtëzuar" e përfshin "jopërfundimtar".
Ditën e mirë Kozeta,
Eva

Eva T
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monika Coulson: -
10 mins

agree  Edlira BABAMUSTA (MCIL)
1 hr

agree  Vjollca Martinson
2 days 59 mins

agree  Borana Moisiu
19 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search