Statutory

Albanian translation: (ligje) parlamentare

13:29 Oct 2, 2019
English to Albanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Scots Law
English term or phrase: Statutory
How would you tranlate "statutory law"? In court, "common law" is sometimes contrasted with "statutory law". I know there's "statutor" in Albanian but I'm not sure most people would understand that.

Here's a website explaining the difference between common law and statutory law: https://keydifferences.com/difference-between-common-law-and...
Karen Murdarasi
United Kingdom
Albanian translation:(ligje) parlamentare
Explanation:
"Statutory law" is translated as "ligje parlamentare" te "Fjalori terminologjik për drejtësinë"
Selected response from:

Juliana Cullafiq
Albania
Grading comment
Faleminderit
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1(ligje) parlamentare
Juliana Cullafiq
5statutory law
Migena Ndreu
5 -1i parashikuar me ligh
Klementina Shahini
4(e drejta) legjislative/statutore
Ledja


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
statutory
(ligje) parlamentare


Explanation:
"Statutory law" is translated as "ligje parlamentare" te "Fjalori terminologjik për drejtësinë"

Juliana Cullafiq
Albania
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Faleminderit

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ledja: That's the correct context!
9 hrs
  -> Faleminderit Ledja :)

29 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
statutory
i parashikuar me ligh


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2019-10-02 13:59:43 GMT)
--------------------------------------------------

Sorry it should be: i parashikuar me ligj

Klementina Shahini
United States
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Ledja: Not in the context of "statutory law".
8 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
statutory
(e drejta) legjislative/statutore


Explanation:
Në kontekstin ligjor të vendimeve dhe ligjeve, flitet për "të drejtën kushtetuese" (constitutional law), "të drejtën penale" (criminal law), "të drejtën civile" (civil law), "të drejtën financiare" (finance law) etj.
Në fakt termi "e drejta statutore" është plotësisht i pranueshëm dhe i përdorshëm (sikurse vënë në dukje mijëra dokumente të publikuara në internet në lidhje me fushën e juridikut), por nëse kërkohet një përdorim që lë të kuptohet se nga ku dalin këto ligje, atëherë alternativa është "e drejta legjislative", duke patur parasysh referimin alternativ të "statutory/statute law" si "legislation".

http://www.doktoratura.unitir.edu.al/wp-content/uploads/2017...

"... sistemi i së drejtës Common law është i karakterizuar nga jurisprudenca (case law), që zhvillohet në mënyrë të vazhdueshme nga gjyqtarët apo gjykatat, duke dhënë vendime të caktuara për çdo rast individual, vendime që më pas marrin fuqinë e precedentit për raste të ngjashme në të ardhmen. Nga ana tjetër, e drejta statutore përbëhet nga tërësia e ligjeve, të miratuara nga parlamenti, si dhe nga të gjithë aktet e tjera nënligjore, të nxjerra në mbështetje të tyre nga autoritetet përkatëse. Në një pjesë të akteve të miratura nga parlamenti që përbëjnë të drejtën statutore themelore, sanksionohen dhe parashikohen pjesa më e madhe e veprave penale të drejtuara kundër personit njerëzor."

Example sentence(s):
  • Gjithashtu, duhet të përmendim edhe legjislacionin, që ndryshe konceptohet nga burimet dokumentare si e drejta statutore “Statute Law”.

    https://www.academia.edu/36877650/KUPTIMI_I_T%C3%8B_DREJT%C3%8BS_PENALE_T%C3%8B_KRAHASUAR
Ledja
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 20

1 day 4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
statutory
statutory law


Explanation:
Ligji statutor

Migena Ndreu
Albania
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search