ombudsman

Albanian translation: Avokat i Popullit; Funksionar i ngarkuar me mbrojtjen e drejtave të qytetarëve; Ombudsman; Ombudsperson

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ombudsman
Albanian translation:Avokat i Popullit; Funksionar i ngarkuar me mbrojtjen e drejtave të qytetarëve; Ombudsman; Ombudsperson
Entered by: Monika Coulson

07:27 Aug 15, 2004
English to Albanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: ombudsman
complain to the ombudsman
angus_2522
Australia
Ombudspersoni
Explanation:
Ombudspersoni ose Avokati i Popullit = "Person i pavarur i cili mbikqyr nëse autoritetet veprojnë në pajtueshmëri me ligjin"
Selected response from:

Pranvera
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6Ombudspersoni
Pranvera
5 +3Funksionar i ngarkuar me mbrojtjen e drejtave te qytetareve
gazi
4 +1ombudsman
T. Czibulyás


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
Ombudspersoni


Explanation:
Ombudspersoni ose Avokati i Popullit = "Person i pavarur i cili mbikqyr nëse autoritetet veprojnë në pajtueshmëri me ligjin"


    Reference: http://www.ombudspersonkosovo.org
Pranvera
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Prishtina: Pse nuk perdoret avokati i popullit ne gjuhen shqipe? Pse duhet qe gjithmone te perdorim fjale te huaja?
4 hrs

agree  Monika Coulson: Edhe unë si Prishtina do të thoja "Avokati i Popullit"
5 hrs

agree  Enea (X): Në Shqipëri ekziston një institucion i quajtur "Avokati i Popullit". Besoj se kjo është dhe fjala më e përshtatshme.
22 hrs

agree  ana_c: Po Enea, ekziston institucioni i Avokatit të Popullit në Shqipëri por që shpesh quhet dhe "Ombudsman" nga politikanë apo gazetarë që duan të shfaqin njohuritë e tyre në gjuhë të huaja...
1 day 13 mins

agree  aneta_xh
4 days

agree  Agron K: Avokat i Popullit (Ombudsperson), can't agree more... :)
1482 days

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ombudsman


Explanation:
!!!

T. Czibulyás
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  aneta_xh
4 days

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Funksionar i ngarkuar me mbrojtjen e drejtave te qytetareve


Explanation:
Ne përgjithesi është i pranuar edhe termi "Avokat i popullit" por Ombudspersoni ka te bëjë në vecanti me mbrojtjen e të drejtave të qytetarëve.
Për Shqiptaret( nga se jetuan në një sistem komunist)eksistimi i këtij lloji të mbykqyrjës se të drejtave të qytetarëve as që është ëndërruar.
Po ashtu mund ta quajm edhe Arbitër, nga se arbitron me rastin e shkeljeve eventuale të të drejtave të qytetarëve të garantuara me ligj,Kushtetutë etj .
Pas luftes në Kosovë është instaluar Ombudspersoni i Kosovës ( Mark Novicki)për herë të parë.
Copmlain to The Ombudsperson= Ankesë ombudpersonit,Ankesë funksionarit për drejtat e qytetarëve.

gazi
United States
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monika Coulson
5 hrs

agree  Edlira BABAMUSTA (MCIL): Funksionar i ngarkuar me mbrojtjen e drejtave të qytetarëve
1 day 41 mins

agree  aneta_xh
4 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search