longitudinal study

Albanian translation: studim i shtrirë në kohë

02:59 Oct 22, 2013
English to Albanian translations [PRO]
Science - Medical (general) / Type of scientific study in the field of medicine
English term or phrase: longitudinal study
A Prospective, Longitudinal, Observational Study in Newly Diagnosed Multiple Myeloma (MM) Patients to Assess the Relationship between Patient Outcomes, Treatment Regimens and Molecular Profiles

E shoh që në shqip është përkthyer si "Studim longitudinal" por shpresoja se ka një term më të hershëm e më të përdorshëm. sugjerimet mirëpriten.

Faleminderit!
Blerta Alikaj
United States
Albanian translation:studim i shtrirë në kohë
Explanation:
Ndoshta lidhja e mëposhtme të ndihmon.
Selected response from:

Juliana Cullafiq
Albania
Grading comment
zgjodha këtë term se i përshtatet më mirë tekstit ku përdoret. Ju faleminderit
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5studim gjatësor
Gentiana Kasemi
4studim i shtrirë në kohë
Juliana Cullafiq
5 -1Studim i thelluar/Studim i zgjeruar
Klementina Shahini


Discussion entries: 1





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
Studim i thelluar/Studim i zgjeruar


Explanation:
Të dy termat përdoren sidomos për temat e MA në Shqipëri.

http://www.trepca.net/2003/1203/031225-ia_per_nje_studim_te_...

http://prexalbania.com/prex/httpdocs/sites/default/files/TOR...

Happy translation!


Klementina Shahini
United States
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Faleminderit!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Gentiana Kasemi: Stdim i thelluar/i zgjeruar jan shumë të përgjithshëm për termin e veçantë teknik në fushën kërkimore "longitudinal study"/ E keni gabim, termat tuaja janë thjesht përshkruese e të përgjithshme në fushën kërkimore.
2 days 6 hrs
  -> Ky është vetëm mendimi juaj personal.Termat e mësipërme jo vetëm që nuk janë të përgjithshme, por shumë të përdorshme në fushën kërkimore.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
studim i shtrirë në kohë


Explanation:
Ndoshta lidhja e mëposhtme të ndihmon.


    Reference: http://www.docstoc.com/docs/115433905/TEMA-1-PROCESI-IK-ERKI...
Juliana Cullafiq
Albania
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 20
Grading comment
zgjodha këtë term se i përshtatet më mirë tekstit ku përdoret. Ju faleminderit

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Gentiana Kasemi: Juliana, "studim i shtrirë në kohë" do të ishte vetëm një lloj shpjegimi për termin e kërkuar/po të përgjigjem lart në hapësirën e diskutimeve ;)
2 days 5 hrs
  -> Po, "longitudinalis/longitudinal" është përkthyer si "gjatësor" në fjalorët latinisht-shqip e anglisht-shqip të mjekësisë, por në këta fjalorë ky term është përdorur vetëm në kontekstin "paralel me boshtin më të gjatë të trupit", jo në atë të kohëzgjatjes

2 days 9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
studim gjatësor


Explanation:
Megjithëse mund të tingëllojë çuditshëm si përkthim, "longitudinal study" është një term teknik i veçantë në kërkime në fushën mjekësore (sikurse në shkencat shoqërore apo në psikologji) dhe ka nevojë për një term të saktë po aq specific në shqip; "gjatësor" për mua i plotëson kushtet për t'u përdorur në këtë rast.

Gentiana Kasemi
Albania
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Faleminderit!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search