History of Redemption **book series**

Albanian translation: seria/cikli i librave

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:book series
Albanian translation:seria/cikli i librave
Entered by: Roland Lelaj

18:18 Jan 28, 2017
English to Albanian translations [PRO]
Religion
English term or phrase: History of Redemption **book series**
"Book series" = seria e vëllimeve, kolana e librave?

Faleminderit
Roland Lelaj
Canada
seria e librave
Explanation:
duket si alternativa me e sakte duke u nis edhe nga italishtja "Serie di libri" sepse kolana eshte me shume si te gjitha botimet e nje autori te caktuar ndersa vellimet jane me shume publikime te ndryshme te mbledhura ne nje liber... pra nese libri eshte i tipit "Harry Potter..."athere eshte SERIA E LIBRAVE
Selected response from:

Erion Sata
Albania
Grading comment
Faleminderit!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Historia e shpengimit **seria e librave/seri librash**
Posted via ProZ.com Mobile
Αlban SHPΑTΑ
3seria e librave
Erion Sata


Discussion entries: 3





  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
history of redemption **book series**
seria e librave


Explanation:
duket si alternativa me e sakte duke u nis edhe nga italishtja "Serie di libri" sepse kolana eshte me shume si te gjitha botimet e nje autori te caktuar ndersa vellimet jane me shume publikime te ndryshme te mbledhura ne nje liber... pra nese libri eshte i tipit "Harry Potter..."athere eshte SERIA E LIBRAVE


    Reference: http://https://www.shtepiaelibrit.com/blog/seria-e-librave-p...
Erion Sata
Albania
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Faleminderit!
Notes to answerer
Asker: Faleminderit 3Rion!


20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Historia e shpengimit **seria e librave/seri librash**


Explanation:
Për book series: në varësi të kontekstit, e shquar/e pashquar. Shpresoj të të ndihmojë

Αlban SHPΑTΑ
United States
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Faleminderit Alban!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search