tripper car

Bosnian translation: vagon (na transportnoj traci)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tripper car
Bosnian translation:vagon (na transportnoj traci)
Entered by: Darko Kolega

23:31 Dec 15, 2009
English to Bosnian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: tripper car
ah, nemam sta vise da napisem... kaze: "fault occurred in a tripper car in the conveyor system"

hvala!
Dusica Cook
Bosnia and Herzegovina
vagon (na transportnoj traci)
Explanation:
Strojrem d.o.o. proizvodi transportere za komadne i rasute terete...
*izraz TRANSPORTER se odnosi na samu TRAKU kojom se kreće teret usut u posebne VAGONE koje trakom dolaze do odredista za daljnju preradu donešenog materijala
(transportna)kolica bi bilo isto tako pogrešno, jer su to baš kolica na kotačima za guranje tereta; trenutno ne vidim nijednu drugu referencu, odn. izraz osim VAGON


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-12-16 00:33:24 GMT)
--------------------------------------------------

preko slika za pojam tripper car na googlu možemo jasno vidjeti na što se misli!!

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-12-16 00:35:19 GMT)
--------------------------------------------------

prijevod rečenice bi glasio otprilike: pojavio se kvar na vagonu na transportnoj traci...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-12-16 00:36:10 GMT)
--------------------------------------------------

ili. ...na vagonu koji se kreće transportnom trakom

--------------------------------------------------
Note added at 1 day21 hrs (2009-12-17 21:29:36 GMT)
--------------------------------------------------

altern. prijevod KONTEJNER
Selected response from:

Darko Kolega
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2vagon (na transportnoj traci)
Darko Kolega
3 -1presipni uređaj
Vedad Lihovac


Discussion entries: 1





  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
presipni uređaj


Explanation:
Na trinaestoj stranici kažu "presipni uređaj".


    Reference: http://www.inteagroup.com/downloads/reflgrupahr.pdf
Vedad Lihovac
Bosnia and Herzegovina
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Darko Kolega: uređaj ne - car je više vrsta vozila (vagona, kontejnera i sl.)
53 mins
  -> Da, naravno, ali čini se da ovaj izraz obuhvata mnogo više od samo jednog vagona na pokretnoj traci.

59 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
vagon (na transportnoj traci)


Explanation:
Strojrem d.o.o. proizvodi transportere za komadne i rasute terete...
*izraz TRANSPORTER se odnosi na samu TRAKU kojom se kreće teret usut u posebne VAGONE koje trakom dolaze do odredista za daljnju preradu donešenog materijala
(transportna)kolica bi bilo isto tako pogrešno, jer su to baš kolica na kotačima za guranje tereta; trenutno ne vidim nijednu drugu referencu, odn. izraz osim VAGON


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-12-16 00:33:24 GMT)
--------------------------------------------------

preko slika za pojam tripper car na googlu možemo jasno vidjeti na što se misli!!

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-12-16 00:35:19 GMT)
--------------------------------------------------

prijevod rečenice bi glasio otprilike: pojavio se kvar na vagonu na transportnoj traci...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-12-16 00:36:10 GMT)
--------------------------------------------------

ili. ...na vagonu koji se kreće transportnom trakom

--------------------------------------------------
Note added at 1 day21 hrs (2009-12-17 21:29:36 GMT)
--------------------------------------------------

altern. prijevod KONTEJNER

Example sentence(s):
  • prvom mlinu samljevena glina se transportnom trakom odvozi do sljedećeg mlina. ..... Otvaraju se prva vrata u peći i vagon polako ulazi u prostor između ...
  • Transportnom trakom ili neposredno, utovaruju iskopinu u vagone jamskog vlaka. Vagoni putuju do transportne košare, koja ih podiže dizalom kroz iskopno okno. Ukoliko se na otkopnom radilištu

    Reference: http://www.oprema-vrbovec.hr/
    Reference: http://web.efzg.hr/dok//OIM/oim_prester_DILJ_BAlic_Marijan_s...
Darko Kolega
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bonafide1313
291 days

agree  Sasa Kalcik
291 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search