PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

The making of

Bosnian translation: kako je sniman

16:38 Jan 6, 2012
English to Bosnian translations [PRO]
Art/Literary - Cinema, Film, TV, Drama
English term or phrase: The making of
Dodatni materijal o snimanju nekog filma.
Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Bosnian translation:kako je sniman
Explanation:
Na televiziji se emisije koje nam otkrivaju razne zanimljivosti sa snimanja nekog filma ili serije obično prikazuju pod nazivom "Kako je sniman…"
http://www.smizle.com/6_zanimljivosti/1573_kako-je-sniman-ti...
http://www.mondo.rs/s158894/Film/Kako_je_sniman_Avatar_VIDEO...
Selected response from:

Miomira Brankovic
Serbia
Grading comment
Hvala svima.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +8kako je sniman
Miomira Brankovic
5 +3Snimanje filna - Making of
Fedja Imamovic
5kako je nastao
Maida Kojic-McAndrew
5proces stvaranja (realizacije) (filma)
Davor Ivic


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
the making of
Snimanje filna - Making of


Explanation:
Ne znam koji je stil prijevoda koji radite, ali ovaj termin se cesto ostavlja bas tako - Making of. Ipak, mozete rijesiti i sa ovom varijantom: Snimanje filma - Making of.

Fedja Imamovic
Croatia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vesna Maširević: O snimanju (filma) http://opuzenfilmfestival.com/?p=611
1 hr
  -> hvala

agree  Silvana Hadzic
1 hr
  -> Hvala Silvana!

agree  Ljiljana Krstic: samo ispravite: snimanje filma
17 hrs
  -> hvala

42 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
the making of
proces stvaranja (realizacije) (filma)


Explanation:
Ovdje se, po mom mišljenju ne misli na samo snimanje s filmom kao završnim proizvodom već je making of izraz za prikaz cjelokupne produkcije prikazujući pritom izbrisane scene, komentare glumaca i redatelja na cjelokupni proces nastanka filma.

Davor Ivic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +8
the making of
kako je sniman


Explanation:
Na televiziji se emisije koje nam otkrivaju razne zanimljivosti sa snimanja nekog filma ili serije obično prikazuju pod nazivom "Kako je sniman…"
http://www.smizle.com/6_zanimljivosti/1573_kako-je-sniman-ti...
http://www.mondo.rs/s158894/Film/Kako_je_sniman_Avatar_VIDEO...

Miomira Brankovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala svima.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natasa Djurovic
5 hrs
  -> Hvala.

agree  Vesna Maširević
8 hrs
  -> Hvala.

agree  Daniela Slankamenac: Na televiziji na kojoj sam radila, takva emisija se zvala "Film o filmu". To bi bila slobodnija varijanta, pogodna za naziv emisije, u ovom slučaju slažem se sa vašim rešenjem.
8 hrs
  -> Tako je, hvala. Ali ja sam pre svega imala u vidu emisije strane produkcije od "restlova" snimljenog materijala, koje obično služe da se popuni vreme do udarnih emisija, a prikazuju se najčešće pod navedenim engleskim odnosno srpskim nazivom.

agree  Gordana Sujdovic
9 hrs
  -> Hvala.

agree  ipv
10 hrs
  -> Hvala.

agree  A.Đapo
2 days 9 hrs

agree  Mira Stepanovic
3 days 9 hrs

agree  mariya_s
17 days

3 days 13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
the making of
kako je nastao


Explanation:
Nije uvek u pitanju proces snimanja filma. "The making of Mahatma" npr. znaci "Kako je nastao Mahatma" u smislu kako je nastao covek takve velicine, kako se gradila njegova licnost.

Maida Kojic-McAndrew
Austria
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in BosnianBosnian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search