word processor

Bosnian translation: program za obradu riječi

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:word processor
Bosnian translation:program za obradu riječi
Entered by: Gordana Podvezanec

09:23 Nov 28, 2003
English to Bosnian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general) / computers
English term or phrase: word processor
kao naziv programa
A.Đapo
Bosnia and Herzegovina
program za obradu riječi
Explanation:
procesor riječi- posebno oblikovan programski sustav namijenjen za računalnu obradu riječi-
text procesor
KIš: Informatički riječnik
Selected response from:

Gordana Podvezanec
Croatia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Program za obradu teksta
Daniela Miklic Belancic
5program za obradu riječi
Gordana Podvezanec
4 +1Tekst procesor
Nenija Hasanic
4PROGRAM ZA OBRADJIVANJE RIJECI ili UREDNIK ili TEKST EDITOR
misterno
4obradivac teksta
Darija Racanovic


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
program za obradu riječi


Explanation:
procesor riječi- posebno oblikovan programski sustav namijenjen za računalnu obradu riječi-
text procesor
KIš: Informatički riječnik

Gordana Podvezanec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Tekst procesor


Explanation:
!

Nenija Hasanic
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ulvija Tanovic (X)
3 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
obradivac teksta


Explanation:
To je bio odgovor jednog informaticara. Ne znam da li je tocan.

Darija Racanovic
Germany
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Program za obradu teksta


Explanation:

Linux - Dolazi s korisnim softverom kao što je preglednik i program
za obradu teksta.


    Reference: http://www.etf.unsa.ba/akademski/tk/godinaI/oracunar/
    Reference: http://start.linux.org.ba/distribucije/G.htm
Daniela Miklic Belancic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
PROGRAM ZA OBRADJIVANJE RIJECI ili UREDNIK ili TEKST EDITOR


Explanation:
"Urednik" bi mogao koristiti kao naziv mada je stur.

misterno
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search