Medium-voltage cast resin current transformer

Bosnian translation: srednjenaponski strujni transformator zaliven smolom

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Medium-voltage cast resin current transformer
Bosnian translation:srednjenaponski strujni transformator zaliven smolom
Entered by: ipv

19:41 Dec 10, 2014
English to Bosnian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Medium-voltage cast resin current transformer
English term or phrase: Medium-voltage cast resin current transformer
Medium-voltage cast resin current transformer
ovo cast resin je problem?
Selma Fehric
Bosnia and Herzegovina
srednjenaponski strujni transformator zaliven smolom
Explanation:
Srednjenaponski strujni transformatori se upotrebljavaju za odvajanje mernih i zaštitnih uređaja od visokog napona i za transformaciju mernih struja

http://www.fmt.rs/strujni-transformatori/srednji-napon

http://www.winko.hr/tag/distributivni-transformatori-zaliven...

Distributivni transformatori zaliveni smolom
http://www.wlw.hr/hr/CompaniesByProduct/0000080397/distribut...



--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2014-12-10 20:08:51 GMT)
--------------------------------------------------

Transformatori su zaliveni u kućište od epoksidne smole i dizajnirani za napone od. 36kV do 40.5 kV.
http://www.google.hr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=...

Aktivni dio transformatora je zaliven sintetičkom smolom, koja služi za izolaciju i kao kućište transformatora
http://www.pdfio.net/k-66116152.html

Transformator zaliven smolom
http://www.google.hr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=...



--------------------------------------------------
Note added at 46 mins (2014-12-10 20:28:10 GMT)
--------------------------------------------------

Suvi transformatori zaliveni smolom (cast resin).
http://www.google.hr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=...
Selected response from:

ipv
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +2srednjenaponski strujni transformator zaliven smolom
ipv
4srednjenaponski uljni transformatori
Slobodanka Stojčević


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
medium-voltage cast resin current transformer
srednjenaponski uljni transformatori


Explanation:
TRANSFORMATORI

Energetski
• generatorski transformatori snage do 800 MVA, napona do 420 kV
• transformatori i autotransformatori za povezivanje mreža snage do 600 MVA, napona do 420 kV
• za prijenos i distribuciju el. energije snage od 2.5 do 100 MVA, napona do 170 kV

Distributivni
• uljni transformatori - snaga do 2500 kVA i napona do 36 kV
• suhi transformatori - snaga do 5000 kVA i napona do 24 kV

Specijalni transformatori
• transformatori za napajanje željeznice
• transformatori za vuču (loko transformatori)
• pećni transformatori
• ispravljački transformatori
• transformatori za uzemljenje
• transformatori i transformatorske stanice za rudnike

Mjerni transformatori
• visokonaponski: uljni do Um 765 kV (strujni, naponski induktivni, naponski kapacitivni, kombinirani)
• plinom izolirani SF6 za montažu u GIS do 145 kV (strujni i naponski)
• srednjenaponski ( do Um 40,5 kV): uljni (strujni, naponski); aralditni (strujni, naponski)
• niskonaponski aralditni do 1 kV
• specijalni (ispitni transformatori, naponski i strujni transformatori s posebnim zahtjevima)
http://www.acm.hr/index.php?opt=news&act=mlist&id=163&lang=H...

http://www.schneider-electric.rs/serbia/sr/proizvodi-i-uslug...

http://www.koncar.hr/Proizvodi_i_usluge/Transformatori

http://www.koncar.hr/docs/koncareiHR/documents/225/1_0/Origi...

http://sh.wikipedia.org/wiki/Naponski_transformator

http://www.directindustry.com/prod/eleq/current-transformers...


    Reference: http://www.acm.hr/index.php?opt=news&act=mlist&id=163&lang=H...
    Reference: http://www.koncar.hr/docs/koncareiHR/documents/225/1_0/Origi...
Slobodanka Stojčević
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in BosnianBosnian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  ipv: http://www.bas.gov.ba/standard/?natstandard_document_id=2527...
16 mins

23 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
medium-voltage cast resin current transformer
srednjenaponski strujni transformator zaliven smolom


Explanation:
Srednjenaponski strujni transformatori se upotrebljavaju za odvajanje mernih i zaštitnih uređaja od visokog napona i za transformaciju mernih struja

http://www.fmt.rs/strujni-transformatori/srednji-napon

http://www.winko.hr/tag/distributivni-transformatori-zaliven...

Distributivni transformatori zaliveni smolom
http://www.wlw.hr/hr/CompaniesByProduct/0000080397/distribut...



--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2014-12-10 20:08:51 GMT)
--------------------------------------------------

Transformatori su zaliveni u kućište od epoksidne smole i dizajnirani za napone od. 36kV do 40.5 kV.
http://www.google.hr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=...

Aktivni dio transformatora je zaliven sintetičkom smolom, koja služi za izolaciju i kao kućište transformatora
http://www.pdfio.net/k-66116152.html

Transformator zaliven smolom
http://www.google.hr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=...



--------------------------------------------------
Note added at 46 mins (2014-12-10 20:28:10 GMT)
--------------------------------------------------

Suvi transformatori zaliveni smolom (cast resin).
http://www.google.hr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=...

ipv
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Luca Calcagni
1 hr
  -> Hvala, Luca!

agree  Branka Ramadanovic
12 hrs
  -> Hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search