cayenne pepper/red snapper/pompano

Bosnian translation: Kajenska paprika u prahu/zubatac/riba lica

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cayenne pepper/red snapper/pompano
Bosnian translation:Kajenska paprika u prahu/zubatac/riba lica
Entered by: Kornelija Karalic

21:00 Jan 4, 2006
English to Bosnian translations [PRO]
Marketing - Food & Drink
English term or phrase: cayenne pepper/red snapper/pompano
Vrsta hrane ili?
Kornelija Karalic
Bosnia and Herzegovina
Kajenska paprika u prahu
Explanation:
...moze i čili ili ljuta paprika u prahu. Radi se o istoj vrsti paprike. Koristi se narocito u meksickoj i indijskoj kuhinji, a, kao sto i sami znate, i kod nas. Ribe ostavljam za sutra.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 35 mins (2006-01-05 00:35:40 GMT)
--------------------------------------------------

Dusica je u pravu za red snapper - to je vrsta atlantskog zuba(t)ca. Sto se pompana tice, taj definitivno ima domace ime, jer ISTA vrsta zivi u u Jadranskom moru (pouzdano, provjereno u znanstvenoj literaturi).

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 3 mins (2006-01-05 01:03:08 GMT)
--------------------------------------------------

Pompano bi bila "lica strijela" (Trachinotus ovatus) koja je gotovo izlovljena, jos se nadje u oko Dubrovnika. Usporedila sam slike s Interneta i sliku iz knjige: Ribe, rakovi i skoljke autora Fabjana Grubisica. Za potrebe prijevoda recepta/menija/turisticke brosure mislim da bi samo "lica" bilo dovoljno. Sve najbolje.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 16 mins (2006-01-05 01:16:32 GMT)
--------------------------------------------------

Slike:

http://64.95.130.5/Photos/ThumbnailsSummary.php?ID=1773

Slike u potpunosti odgovaraju slici iz gore navedene knjige.

Znanstveni clanak iz kojeg je ocito da pompano zivi u Jadranu:

http://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=203035

Selected response from:

Davorka Grgic
Grading comment
Hvala puno.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Kajenska paprika u prahu
Davorka Grgic
5da... sve vrste hrane ili sastojci u prehrani!
Dusica Cook


Discussion entries: 1





  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
da... sve vrste hrane ili sastojci u prehrani!


Explanation:

vrsta začina
http://en.wikipedia.org/wiki/Cayenne_pepper
vrsta ribe
http://marinefisheries.org/FishID/snapred.html
vrsta ribe
http://www.chefdecuisine.com/seafood/pompano/pompanomain.asp


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 36 mins (2006-01-04 22:36:53 GMT)
--------------------------------------------------

zubatac i pompano!

Dusica Cook
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Sherefedin MUSTAFA: Šta bi bilo kad bi bilo! Sve je vrsta nečega. Pitanje glasi: koja vrsta?
32 mins
  -> Pitanje je veoma jasno - da li je to vrsta hrane! Odgovor je također jasan, čak i sa objašnjenjima! Uvijek možete dodati svoj odgovor, jasniji - naravno!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Kajenska paprika u prahu


Explanation:
...moze i čili ili ljuta paprika u prahu. Radi se o istoj vrsti paprike. Koristi se narocito u meksickoj i indijskoj kuhinji, a, kao sto i sami znate, i kod nas. Ribe ostavljam za sutra.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 35 mins (2006-01-05 00:35:40 GMT)
--------------------------------------------------

Dusica je u pravu za red snapper - to je vrsta atlantskog zuba(t)ca. Sto se pompana tice, taj definitivno ima domace ime, jer ISTA vrsta zivi u u Jadranskom moru (pouzdano, provjereno u znanstvenoj literaturi).

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 3 mins (2006-01-05 01:03:08 GMT)
--------------------------------------------------

Pompano bi bila "lica strijela" (Trachinotus ovatus) koja je gotovo izlovljena, jos se nadje u oko Dubrovnika. Usporedila sam slike s Interneta i sliku iz knjige: Ribe, rakovi i skoljke autora Fabjana Grubisica. Za potrebe prijevoda recepta/menija/turisticke brosure mislim da bi samo "lica" bilo dovoljno. Sve najbolje.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 16 mins (2006-01-05 01:16:32 GMT)
--------------------------------------------------

Slike:

http://64.95.130.5/Photos/ThumbnailsSummary.php?ID=1773

Slike u potpunosti odgovaraju slici iz gore navedene knjige.

Znanstveni clanak iz kojeg je ocito da pompano zivi u Jadranu:

http://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=203035



Davorka Grgic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala puno.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dusica Cook
9 mins

agree  Veronica Prpic Uhing
17 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search