"family tree"

Bosnian translation: porodicno stablo

05:26 Feb 8, 2014
English to Bosnian translations [Non-PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: "family tree"
When I was in Bosnia a year ago, we were talking about family and my cousin said something like "oni su prvi koljeno".. I KNOW THIS IS WRONG.. It was something about a knee.. Does anyone know what I'm talking about?
adasal2
Australia
Bosnian translation:porodicno stablo
Explanation:
Tako se u BiH kaze za "family tree".

Ako pitate za "koljeno" u rodbinskoj vezi, to je u stvari "degree of kinship". Morton Benson navodi slijedeci primjer: rodjak u sedmom koljenu - distant relative or no relative at all.
Pored toga pogledajte:

http://hr.wikipedia.org/wiki/Srodstvo
Primjer: Prema sustavu koji se primjenjuje u kanonskom pravu, stupanj srodstva računa se tako da se gleda broj poroda samo u jednoj pobočnoj liniji, pa su tako brat i sestra u prvom koljenu, bratići u drugom, a ako linije nisu jednake tada se stupanj srodstva gleda po duljoj liniji od zajedničkog pretka, pa su tako stric i nećak u drugom koljenu.

Ili:
http://books.google.ca/books?id=m4iWmsOrWWwC&pg=PA53&lpg=PA5...
Selected response from:

Anira
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4porodicno stablo
Anira
5 +1(rodoslovno) obiteljsko stablo
Sasa Kalcik


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
porodicno stablo


Explanation:
Tako se u BiH kaze za "family tree".

Ako pitate za "koljeno" u rodbinskoj vezi, to je u stvari "degree of kinship". Morton Benson navodi slijedeci primjer: rodjak u sedmom koljenu - distant relative or no relative at all.
Pored toga pogledajte:

http://hr.wikipedia.org/wiki/Srodstvo
Primjer: Prema sustavu koji se primjenjuje u kanonskom pravu, stupanj srodstva računa se tako da se gleda broj poroda samo u jednoj pobočnoj liniji, pa su tako brat i sestra u prvom koljenu, bratići u drugom, a ako linije nisu jednake tada se stupanj srodstva gleda po duljoj liniji od zajedničkog pretka, pa su tako stric i nećak u drugom koljenu.

Ili:
http://books.google.ca/books?id=m4iWmsOrWWwC&pg=PA53&lpg=PA5...


Example sentence(s):

    Reference: http://www.rodoslov.ba/
Anira
Native speaker of: Native in Serbo-CroatSerbo-Croat, Native in BosnianBosnian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mira Stepanovic
39 mins
  -> Hvala.

agree  Sandra Borojevic
4 hrs
  -> Hvala.

agree  ipv
8 hrs
  -> Hvala

agree  Blanka van Raalte (X)
319 days

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
(rodoslovno) obiteljsko stablo


Explanation:
Koristi se baš taj izraz "rodoslovno obiteljsko stablo"

Family Tree Builder je najdraži izbor geneaološkog programa milijuna zaljubljenika u - Rodoslovno obiteljsko stablo
http://www.myheritage.com.hr/FP/Company/family-tree-builder-...

Obiteljsko stablo (The Family Tree ) Movie
http://mojtv.hr/film/14305/obiteljsko-stablo.aspx

My Family Tree se ne može svrstati u kategoriju ozbiljnijih ... nudi ono što je najvažnije za relativno brzu (i bezbolnu) izradu obiteljskog stabla i ...
http://www.bug.hr/program/my-family-tree-30/96515.aspx

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2014-02-08 15:51:29 GMT)
--------------------------------------------------

Evo primjera da se u bosni koristi i "obiteljsko" a ne samo "porodično"

Rodoslov - BH portal za istraživanje porijekla
Druga hrvatska rodoslovna konferencija održana je u subotu, 20. travnja / aprila ... Tako svoj motiv istraživanja, prvo svog, a zatim cijelog obiteljskog stabla ...
http://www.rodoslov.ba/

Društvo - Portal HercegBosna
Rodoslovno stablo obitelji Žulj ... o prezimenu Žulj/Raštegorac i nadopunjene sa nekim novim podacima za obiteljsko stablo Žulj i Papež.
http://www.hercegbosna.org/web-katalog/drustvo-16.html

Kako napraviti obiteljsko stablo? - JAVNO.ba - crno na bijelo!
31. kol 2011. - Mi smo vam ovdje ponudili jedan program koji je jednostavan i možete obiteljsko stablo preko interneta napraviti u samo nekoliko minuta
http://www.javno.ba/zanimljivosti/kako-napraviti-obiteljsko-...

Uz Rodoslov.ba saznajte ko ste i odakle ste
Nedavno je s radom počeo internet portal Rodoslov.ba, ... je osnovni cilj Rodoslova na jednom mjestu okupiti građane zainteresovane za istraživanje ... i korijene obiteljskog stabla na ..
http://forum.net.hr/forums/t/280505.aspx

Sasa Kalcik
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in FrenchFrench

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Luca Calcagni: ili "porodično" koje se također puno koristi u mnogim dijelovima Bosne
33 mins
  -> Hvala Luca!

neutral  ipv: Hr. da, Bos. ne :) // Jesam ;) jedina referenca na Bos je Rodoslov.ba čiji je podnaslov "...porijekla porodica". Što se tiče ostalih, u BiH su 3 službena jezika.Ako je portal na domeni .ba, nije nužno na bos.jez.
8 hrs
  -> Nisam baš skroz uvjeren. Pogledajte navedene reference




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search