feeds

Bosnian translation: izvodi

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:feeds
Bosnian translation:izvodi
Entered by: Kornelija Karalic

20:25 Sep 27, 2006
English to Bosnian translations [PRO]
Social Sciences - Media / Multimedia / general
English term or phrase: feeds
Ovako glasi rečenica.
SETimes headlines are available in RSS format for your convenience in a variety of feeds.
Mozete li mi molim vas reci kako u ovom kontekstu upotrijebiti ''feeds''? Možda ''u različitim oblicima ili različitim varijantama?
Kornelija Karalic
Bosnia and Herzegovina
izvodi
Explanation:
mada to vec svi zovu "fidovi", ali da ne bude pandan onom "kolumnisti" ja sam poceo da to prevodim kao "izvodi" jer to i jesu samo izvodi necega opsirnijeg, sto ne moraju da budu samo vesti
Selected response from:

Zoran Pavlovic
Grading comment
Hvala vam svima, međutim u onom kontekstu koji meni treba ovaj prevod je najbliže. Hvala još jednom.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5feedovi
Mike Lovric
4čitači
Jelena Bubalo
3izvodi
Zoran Pavlovic


Discussion entries: 5





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
čitači


Explanation:
Sa Sony-jevog sajta:
Da biste iskoristili sve prednosti RSS tehnologije, potreban vam je čitač vesti koji nije ništa drugo do besplatni softver. Čitač vesti će proveravati RSS vesti i čim nešto novo bude objavljeno, omogući će vam da pročitate sadržaj na koji ste se pretplatili.

Različiti čitači vesti rade pod različitim operativnim sistemima, pa morate odabrati onaj koji će raditi na vašem računaru. Postoji širok izbor dostupnih čitača vesti. Možete im pristupiti preko pretraživača ili ih preuzeti. Ako se odlučite za pristup RSS vestima preko pretraživača, onda ćete moći da pristupate najnovijim sadržajima sa bilo kog računara. Ako odlučite da preuzmete aplikaciju za čitanje RSS vesti, onda možete odlagati ovaj sadržaj u računar kao što biste to uradili sa ličnim nalogom e-pošte. Sada, kada ste odabrali čitač vesti, morate se pretplatiti na RSS vesti koje želite da čitate.


Jelena Bubalo
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
izvodi


Explanation:
mada to vec svi zovu "fidovi", ali da ne bude pandan onom "kolumnisti" ja sam poceo da to prevodim kao "izvodi" jer to i jesu samo izvodi necega opsirnijeg, sto ne moraju da budu samo vesti

Zoran Pavlovic
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala vam svima, međutim u onom kontekstu koji meni treba ovaj prevod je najbliže. Hvala još jednom.

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
feedovi


Explanation:
Kao i s mnogim drugim internet zargonom, ovdje se koristi strana varijanta..

Sluzbena stranica grada ZeniceRSS RSS je akronim za englesku složenicu Really Simple Syndication i predstavlja tehnologiju ... RSS Feedovi službene stranice grada Zenice su slijedeći: ...
www.zenica.ba/index.php?option=com_content&task=view&id=124... - 15k - Cached - Similar pages


Recepti, recepti, Web izdanje kuharskih recepataXML/Rss feedovi · Uslovi koristenja · Zastita privatnosti ... procitate dole navedene stavke koje definišu uslove korištenja web stranice o receptima. ...
www.recepti.co.ba/terms.php - 51k - Cached - Similar pages

VidiLab.com forum :: Pogledajte temu - RSSRSS Feedovi, oliti kratke vijesti koje se salju putem RSS protokola ... sada vec dosta stranica ima svoje feedeve, pretplatis se i cim oni na svojem sajtu ...
www.vidilab.com/forum/viewtopic.php?p=574888&sid=a7d23817fe... - 47k - Cached - Similar pages


Kompjuter bibliotekaDopušta vam da obrišete keširane stranice, lozinke, podatke forme, kolačiće i istoriju, i to sve iz jednog prozora. RSS feedovi ...
www.kombib.co.yu/vost.php?o=6&s=125 - 47k - Cached - Similar pages


potreban izvor informacija (rss/xml), ai nacin kako da ga prikazem ...Mislim da za citanje stranice posebno ako se nalaze podaci na istom mesto i nije ... RSS feedovi za EliteSecurity se automatski ažuriraju, kako ja znam, ...
arhiva.elitesecurity.org/t97411-potreban-izvor-informacija-rss-xml-nacin-kako-da-ga-prikazem-parser.html - 12k - Cached - Similar pages



Mike Lovric
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in CroatianCroatian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search