Lifetime Orthodontic Maximum

Bosnian translation: maksimalni iznos kojim osiguranje pokriva ortodontska pomagala

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Lifetime Orthodontic Maximum
Bosnian translation:maksimalni iznos kojim osiguranje pokriva ortodontska pomagala
Entered by: Mediha Dervisic

16:04 Feb 24, 2012
English to Bosnian translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care
English term or phrase: Lifetime Orthodontic Maximum
Lifetime Orthodontic Maximum, paid by plan
Mediha Dervisic
Bosnia and Herzegovina
maksimalni iznos kojim osiguranje pokriva ortodontska pomagala
Explanation:
Nisam mozda najsretnije formulisala, ali je ovo znacenje termina koji trazite.
Selected response from:

Anira
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4maksimalni iznos davanja (koja mogu biti) isplaćena tokom života za ortodontska pomagala
Natasa Djurovic
3 +1maksimalni iznos kojim osiguranje pokriva ortodontska pomagala
Anira


Discussion entries: 3





  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
lifetime orthodontic maximum
maksimalni iznos kojim osiguranje pokriva ortodontska pomagala


Explanation:
Nisam mozda najsretnije formulisala, ali je ovo znacenje termina koji trazite.

Anira
Specializes in field
Native speaker of: Native in Serbo-CroatSerbo-Croat, Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kornelija Halkic: maksimalni iznos naknade za ortodontska pomagala
10 hrs
  -> Hvala. Vasa je formulacija puno bolja.

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lifetime orthodontic maximum
maksimalni iznos davanja (koja mogu biti) isplaćena tokom života za ortodontska pomagala


Explanation:
U tom slučaju lifetime maximum je maksimalni iznos davanja isplaćen tokom života.

Natasa Djurovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 39




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search