Children’s Healthcare

Bosnian translation: zdravstvena zaštita djece

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Children’s Healthcare
Bosnian translation:zdravstvena zaštita djece
Entered by: Darko Kolega

06:49 Jul 12, 2012
English to Bosnian translations [PRO]
Law/Patents - Medical: Health Care / studija
English term or phrase: Children’s Healthcare
Emory University School of Medicine/Children’s Healthcare of Atlanta Consent to be a Research Subject


hvala na prijedlogu
Darko Kolega
Croatia
zdravstvena zaštita djece
Explanation:
http://www.zjztk.ba/ZAKON_o_zdravstvenoj_zatiti_FBiH_2010.pd...

Član 12.
Društvena briga za zdravlje, pod jednakim uslovima, na teritoriji Federacije ostvaruje se obezbjeđenjem
zdravstvene zaštite stanovništvu Federacije, kao i grupacijama stanovništva koje su izložene povećanom riziku
obolijevanja, zdravstvenom zaštitom lica u vezi sa sprečavanjem, suzbijanjem, ranim otkrivanjem i liječenjem
bolesti od većeg socijalno-medicinskog značaja, kao i zdravstvenom zaštitom socijalno ugroženog stanovništva.

Zdravstvena zaštita iz stava 1. ovog člana obuhvata:
zdravstvenu zaštitu djece od rođenja, kao i djece za vrijeme redovnog školovanja u osnovnim i srednjim
školama, odnosno studiranja na visokim školama, te univerzitetima koji su državljani Bosne i Hercegovine, sa
prebivalištem na teritoriji Federacije, ali najduže do navršene 26. godine života, koji su zdravstveno osigurani
kao članovi porodice osiguranika ili su izvorni zdravstveni osiguranici u skladu sa propisima o zdravstvenom
osiguranju;

http://www.domzdravlja-zenica.ba/index.php?option=com...view...
Služba organizuje i sprovodi zdravstvenu zaštitu djece do 14. godine starosti. U službi su zaposleni specijalisti pedijatrije i specijalisti školske medicine, koji ...

http://www.zzotk.ba/index.php?option=com_content&view=articl...

Šta obuhvata zdravstvena zaštita?
....
zdravstvenu zaštitu djece do navršene 15 godine života,
zdravstvenu zaštitu redovnih učenika i studenata,

http://www.rtvtk.ba/index.php?option=com_content&view=articl...

Tema ovosedmičnog Lavirinta - zdravstvena zaštita djece od rodjenja do adolescencije
http://www.unicef.org/bih/ba/protection_inclusion_19010.html

Institucije primarne zdravstvene zaštite su zadužene za sveobuhvatnu zaštitu i unapređenje zdravlja populacije u lokalnoj zajednici. Usluge koje one pružaju su sljedeće: djelatnost porodične medicine, djelatnost zdravstvene zaštite djece, djelatnost polivalentnih patronažnih sestara u zajednici, higijensko-epidemiološku zaštitu, hitnu medicinsku pomoć, zaštitu

--------------------------------------------------
Note added at 1 Stunde (2012-07-12 08:31:23 GMT)
--------------------------------------------------

Ne
Selected response from:

Kornelija Halkic
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1dečija zdravstvena zaštita
M. Vučković
4 +1zdravstvena zaštita djece
Kornelija Halkic
4zdravstvena zaštita djece
Nikola Bijelić, MD, PhD


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
children’s healthcare
zdravstvena zaštita djece


Explanation:
To bi, mislim, bilo to, iako se, kad je riječ o znanstvenim tekstovima, obično ne prevode nazivi ustanova. Ako je istraživanje provedeno u navedenoj ustanovi (Emory University School of Medicine/Children’s Healthcare of Atlanta) mislim da bi bilo najpreciznije ostaviti naziv u izvornom jeziku, a u zagradu iza staviti potrebno objašnjenje (npr. Medicinski fakultet Emory/zdravstvena zaštita djece ili nešto slično) iz jednostavnog razloga što je njihov zdravstveni i obrazovni sustav puno drugačiji od našeg pa bi doslovan prijevod bio netočan. (Inače se, kao znanstveni novak u polju biomedicine i zdravstva, i sama često susrećem s takvim dilemama pri pisanju/prevođenju radova)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2012-07-12 08:24:49 GMT)
--------------------------------------------------

Sorry, nisam vidjela da je netko već odgovorio dok sam pisala!

Nikola Bijelić, MD, PhD
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
children’s healthcare
zdravstvena zaštita djece


Explanation:
http://www.zjztk.ba/ZAKON_o_zdravstvenoj_zatiti_FBiH_2010.pd...

Član 12.
Društvena briga za zdravlje, pod jednakim uslovima, na teritoriji Federacije ostvaruje se obezbjeđenjem
zdravstvene zaštite stanovništvu Federacije, kao i grupacijama stanovništva koje su izložene povećanom riziku
obolijevanja, zdravstvenom zaštitom lica u vezi sa sprečavanjem, suzbijanjem, ranim otkrivanjem i liječenjem
bolesti od većeg socijalno-medicinskog značaja, kao i zdravstvenom zaštitom socijalno ugroženog stanovništva.

Zdravstvena zaštita iz stava 1. ovog člana obuhvata:
zdravstvenu zaštitu djece od rođenja, kao i djece za vrijeme redovnog školovanja u osnovnim i srednjim
školama, odnosno studiranja na visokim školama, te univerzitetima koji su državljani Bosne i Hercegovine, sa
prebivalištem na teritoriji Federacije, ali najduže do navršene 26. godine života, koji su zdravstveno osigurani
kao članovi porodice osiguranika ili su izvorni zdravstveni osiguranici u skladu sa propisima o zdravstvenom
osiguranju;

http://www.domzdravlja-zenica.ba/index.php?option=com...view...
Služba organizuje i sprovodi zdravstvenu zaštitu djece do 14. godine starosti. U službi su zaposleni specijalisti pedijatrije i specijalisti školske medicine, koji ...

http://www.zzotk.ba/index.php?option=com_content&view=articl...

Šta obuhvata zdravstvena zaštita?
....
zdravstvenu zaštitu djece do navršene 15 godine života,
zdravstvenu zaštitu redovnih učenika i studenata,

http://www.rtvtk.ba/index.php?option=com_content&view=articl...

Tema ovosedmičnog Lavirinta - zdravstvena zaštita djece od rodjenja do adolescencije
http://www.unicef.org/bih/ba/protection_inclusion_19010.html

Institucije primarne zdravstvene zaštite su zadužene za sveobuhvatnu zaštitu i unapređenje zdravlja populacije u lokalnoj zajednici. Usluge koje one pružaju su sljedeće: djelatnost porodične medicine, djelatnost zdravstvene zaštite djece, djelatnost polivalentnih patronažnih sestara u zajednici, higijensko-epidemiološku zaštitu, hitnu medicinsku pomoć, zaštitu

--------------------------------------------------
Note added at 1 Stunde (2012-07-12 08:31:23 GMT)
--------------------------------------------------

Ne

Kornelija Halkic
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Croatian, Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 20
Grading comment
hvala
Notes to answerer
Asker: da, samo se bojim da je to naziv Institucije u Atlanti, pa možda ne bi trebalo prevoditi?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mira Stepanovic
23 mins
  -> Hvala! :-)

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
children’s healthcare
dečija zdravstvena zaštita


Explanation:
na primer

--------------------------------------------------
Note added at 3 days8 hrs (2012-07-15 15:01:31 GMT)
--------------------------------------------------

naravno "dječija"

M. Vučković
Serbia
Works in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zeljko Puljak: s obzirom da se traži ijekavska varijanta, onda 'dječija'
1 hr
  -> u pravu ste, dječija




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search