Options Scorecard

Bosnian translation: tablica uspješnosti opcija/tablica sa rezultatima opcija

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Options Scorecard
Bosnian translation:tablica uspješnosti opcija/tablica sa rezultatima opcija
Entered by: Larisa Zlatic, Ph.D.

22:07 Nov 12, 2019
English to Bosnian translations [PRO]
Medical: Health Care
English term or phrase: Options Scorecard
Radi se o statističkim pokazateljima uspjeha organizacija u zdravstvu prema više indikatora. evo par primjera
The purpose of the Options Scorecard is to help you choose a managed care organization (MCO) based on the factors that are most important to you.

Nisam sigurna kako da uklopim 'options' u ovaj termin.
Larisa Zlatic, Ph.D.
United States
tablica uspješnosti opcija
Explanation:
tablica uspješnosti opcija
Selected response from:

LogosART
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1matrica uspješnosti opcija
Dragana Samardžijević
4tablica uspješnosti opcija
LogosART


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
options scorecard
tablica uspješnosti opcija


Explanation:
tablica uspješnosti opcija

LogosART
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: hvala.


10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
options scorecard
matrica uspješnosti opcija


Explanation:
Izgled i opis jednog od primera za "Options scorecard":
"...The options scorecard provides an executive summary of all the published research to date and answers three key performance questions..."
https://spintwig.com/options-scorecard/

Ja bih se u ovom slučaju pre opredelila za reč "matrica":
"...uravnotežena matrica uspješnosti (engl. Balanced Scorecard)..."
http://mcb.rs/recnik/bsc-balanced-scorecard/

"Uz tradiocionalne metode mjerenja, orijentirane na financijske rezultate, poslovanje u okruženju kojeg karakteriziraju česte promjene, zahtjeva primenu novih metoda zasnovanih na nizu kvantitativnih i kvalitativnih pokazatelja. Jedna od tih metoda je uravnotežena matrica uspješnosti (engl. Balanced Scorecard)..."
http://oliver.efri.hr/zavrsni/835.B.pdf

"...Matrica strateških opcija..."
http://mcb.rs/wp-content/uploads/2015/10/Balanced-scorecard-...

Dragana Samardžijević
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  gavrilo: možda bi moglo i 'tablica', ali 'matrica' je po meni pravo rešenje :-) // iako je pitanje zatvoreno, mislim da će svi komentari koristiti i nekim drugim kolegama kojima će ovaj prevod biti potreban (ne samo koleginici Larisi Ph.D.).
6 days
  -> Hvala kolega, ali mislim da je ovo pitanje već zatvoreno. U svakom slučaju, hvala na angažovanju.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search