He is starting to make sounds.

Bosnian translation: Počeo je proizvoditi glasove/zvukove.

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:He is starting to make sounds.
Bosnian translation:Počeo je proizvoditi glasove/zvukove.
Entered by: Kornelija Halkic

22:59 Dec 22, 2010
English to Bosnian translations [Non-PRO]
Other
English term or phrase: He is starting to make sounds.
Basically I'm trying to learn how to use the verb "to start."
Thank you ALL for trying to help! The answers I'm getting are exactly what I need! I wish I could award everyone points because all the answers are helpful!!!!
azra86
Počeo je proizvoditi glasove/zvukove.
Explanation:
proizvodi glasove i zvukove zadovoljstva (guguće)

http://www.bambi.ba/razvoj-govora-od-roenja-do-5-godine

brblja i proizvodi zvukove slicne glasovima p, b, m (pa-pa, ba-ba, ma-ma)
Dok gleda nečije živahno lice, beba se smješi i proizvodi kratke eksplozivne glasove.

U prvoj godini starosti imamo fazu koju zovemo »pripremni predfonetički period«.
Ima više razina:
- VRIŠTANJE (vokalizacija) Svi glasovi koje beba proizvodi instinktivno su neopredijeljeni, ali su slični samoglasnicima (vokalima). Ti glasovi su neka vrsta pripreme za kasniju izvedbu samoglasnika.
http://www.ringeraja.ba/clanek/razvoj-govora_292.html
Selected response from:

Kornelija Halkic
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Počeo je proizvoditi glasove/zvukove.
Kornelija Halkic
4Počeo je ispuštati zvukove.
Darko Kolega


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
he is starting to make sounds.
Počeo je ispuštati zvukove.


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2010-12-22 23:02:31 GMT)
--------------------------------------------------

iil počinje...

Darko Kolega
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
he is starting to make sounds.
Počeo je proizvoditi glasove/zvukove.


Explanation:
proizvodi glasove i zvukove zadovoljstva (guguće)

http://www.bambi.ba/razvoj-govora-od-roenja-do-5-godine

brblja i proizvodi zvukove slicne glasovima p, b, m (pa-pa, ba-ba, ma-ma)
Dok gleda nečije živahno lice, beba se smješi i proizvodi kratke eksplozivne glasove.

U prvoj godini starosti imamo fazu koju zovemo »pripremni predfonetički period«.
Ima više razina:
- VRIŠTANJE (vokalizacija) Svi glasovi koje beba proizvodi instinktivno su neopredijeljeni, ali su slični samoglasnicima (vokalima). Ti glasovi su neka vrsta pripreme za kasniju izvedbu samoglasnika.
http://www.ringeraja.ba/clanek/razvoj-govora_292.html

Kornelija Halkic
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Croatian, Native in BosnianBosnian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sasa Kalcik
6 hrs
  -> hvala! :-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search