power wall

Bosnian translation: vidljiva pozicija u i na prodajnim mjestima, bilo koje vrste, gdje se prodaju duhanski proizvodi.

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:power wall
Bosnian translation:vidljiva pozicija u i na prodajnim mjestima, bilo koje vrste, gdje se prodaju duhanski proizvodi.
Entered by: Larisa Zlatic, Ph.D.

03:33 Jan 27, 2017
English to Bosnian translations [PRO]
Retail / tobacco retail stores
English term or phrase: power wall
kao u ovoj recnici:
tobacco products were displayed on a power wall of tobacco products
Larisa Zlatic, Ph.D.
United States
vidljiva pozicija u i na prodajnim mjestima, bilo koje vrste, gdje se prodaju duhanski proizvodi.
Explanation:
Mislim da ne postoji konkretan termin u našem jeziku, ali je smisao jasan iz Zakona
Selected response from:

Adnan Mujakić
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4vidljiva pozicija u i na prodajnim mjestima, bilo koje vrste, gdje se prodaju duhanski proizvodi.
Adnan Mujakić
3stalak za cigarete (brendirani)
Lingua 5B
2interaktivni ekran
M. Vučković


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vidljiva pozicija u i na prodajnim mjestima, bilo koje vrste, gdje se prodaju duhanski proizvodi.


Explanation:
Mislim da ne postoji konkretan termin u našem jeziku, ali je smisao jasan iz Zakona


    Reference: http://www.savez-udruga-trgovaca.hr/index.php?option=com_con...
    Reference: http://www.yourdictionary.com/power-wall
Adnan Mujakić
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala
Notes to answerer
Asker: hvala


10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
stalak za cigarete (brendirani)


Explanation:
koliko sam shvatila to je stalak za cigarete, ili takav stalak s imenom/logom brenda kojim se usput i reklamira brend jer je na nekom vidljivom mjestu a reklama može i svjetliti

npr. stoji XY powerwall gdje je XY ime brenda

Lingua 5B
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian

16 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
interaktivni ekran


Explanation:
možda ovo: https://en.wikipedia.org/wiki/Powerwall

M. Vučković
Serbia
Native speaker of: Serbian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search