single footing foundation with tie beams

Bulgarian translation: единичен стъпков фундамент с рамбалки

11:36 Feb 8, 2011
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Architecture / architecture
English term or phrase: single footing foundation with tie beams
The
foundation system is a single footing foundation with tie beams.
Galina Ivanova
Bulgarian translation:единичен стъпков фундамент с рамбалки
Explanation:
вярвайте на архитекта :)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2011-02-08 12:38:25 GMT)
--------------------------------------------------

Фундаментите са: единични или свързани; стъпкови или ивични.
Рамбалка е термин приет от конструкторите за греди, които не носят вертикални товари - тези при основите са такива. Да не говорим, че е грешно преписано от руското "рандбалка" !!!
Selected response from:

kolio5
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5единичен стъпков фундамент с рамбалки
kolio5
4Единичен фундамент (под колона) с разпределителни греди
Denis Shepelev
4единичен фундамент с биндерни (свързващи) греди
Smilena Drumeva


Discussion entries: 3





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
единичен фундамент с биндерни (свързващи) греди


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2011-02-08 11:42:07 GMT)
--------------------------------------------------

Според мен областта на този термин е по-скоро Construction/Civil Engineering :))

Smilena Drumeva
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 8

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Единичен фундамент (под колона) с разпределителни греди


Explanation:
tie beams - разпределителни фундаментни греди, които разпределят централното натоварване.

Denis Shepelev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 8

53 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
единичен стъпков фундамент с рамбалки


Explanation:
вярвайте на архитекта :)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2011-02-08 12:38:25 GMT)
--------------------------------------------------

Фундаментите са: единични или свързани; стъпкови или ивични.
Рамбалка е термин приет от конструкторите за греди, които не носят вертикални товари - тези при основите са такива. Да не говорим, че е грешно преписано от руското "рандбалка" !!!


    Reference: http://www.google.com/url?sa=t&source=web&cd=7&ved=0CD8QFjAG...
kolio5
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search