electricity cubicle

Bulgarian translation: електрическа килия/клетка

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:electricity cubicle
Bulgarian translation:електрическа килия/клетка
Entered by: Yavor Popov

10:22 Feb 9, 2011
English to Bulgarian translations [PRO]
Architecture / проектиране
English term or phrase: electricity cubicle
Electricity for additional offices and canteen will be provided from new electricity
cubicle, which has to be placed inside the Electrical Room.
gergana Mihailova (X)
електрическа килия/клетка
Explanation:
Сложих и клетка, ако килия звучи твърде зловещо, но съм карал стаж в ТЕЦ и помня, че съответното място/съоръжение се наричаше точно килия!
Selected response from:

Yavor Popov
Bulgaria
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5електрическа килия/клетка
Yavor Popov
4електрическа кабинка
A Y


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
електрическа кабинка


Explanation:
електрическа кабинка или електрическо табло

A Y
United Kingdom
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ivan Klyunchev: За кабинка не съм чувaл/учил.
38 mins

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
електрическа килия/клетка


Explanation:
Сложих и клетка, ако килия звучи твърде зловещо, но съм карал стаж в ТЕЦ и помня, че съответното място/съоръжение се наричаше точно килия!

Yavor Popov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  4leavedClover: килия
26 mins

agree  Denis Shepelev: Агри!
26 mins

agree  Ivan Klyunchev: Килия си е. Най-често е част от КРУ. Но може да е и шкаф. Сименс иска да се пише шакф за cubicle на КРУ.
42 mins

agree  petkovw
48 mins

agree  lk_kovachev
6 hrs

neutral  atche84: класиката е (разпределителен) шкаф, килийките и кабинките обаче се употребяват като проф-жаргон
20 hrs
  -> Сигурно има и шкаф, но от стажа си спомням нещо точно като килия, заградено с оградна мрежа, а и в техническия речник срещу cubicle стои точно "килия, клетка", което и дадох като отговор. За шкафа сигурно има друга дума на английски.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search