cricket pavilion

Bulgarian translation: крикет павилион

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cricket pavilion
Bulgarian translation:крикет павилион
Entered by: Denis Shepelev

12:20 Nov 1, 2015
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Architecture / sport
English term or phrase: cricket pavilion
За това става въпрос: https://en.wikipedia.org/wiki/Cricket_pavilion

В моя случай е в художествен текст.
Rayna Ilieva
Bulgaria
крикет павилион
Explanation:
http://www.world-education.eu/school_info_salon.php?id=748
Selected response from:

Denis Shepelev
Bulgaria
Grading comment
Благодаря. Само "павилион" приех в моя случай.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2трибуна на игрището за крикет
Ekaterina Kroumova
3крикет павилион
Denis Shepelev


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
крикет павилион


Explanation:
http://www.world-education.eu/school_info_salon.php?id=748

Denis Shepelev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Благодаря. Само "павилион" приех в моя случай.

55 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
трибуна на игрището за крикет


Explanation:
У нас думата "павилион" се асоциира с малка постройка. Като гледам снимките, това могат да са доста солидни съоръжения и като цяло изпълняват функцията на трибуна.



Ekaterina Kroumova
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Благодаря за предложения отговор. И аз за "трибуна" мислех, но от малкото контекст оставам с впечатление, че по-скоро наистина е малка сграда в конкретния случай. Затова реших да запазя "павилион".


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Christo Metschkaroff: ... Централна трибуна; централна клубна сграда / постройка - или нщ от този род ... ;-)
7 hrs
  -> Данке шьон за подкрепата и вариантите :).

agree  Petar Tsanev: с "централна клубна сграда и трибуна". Да, наистина някои са за международни мачове, напр. The Oval.
19 hrs
  -> Благодаря, с известна резарва към "клубна", защото теоретично е възможно стадионът да не е клубен, но това си зависи от контекста.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search