push-in sleeves latch

Bulgarian translation: допълнителни/спомагателни ключалки

09:36 Jan 28, 2003
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / automobiles
English term or phrase: push-in sleeves latch
"Enclose push-in sleeves latch into ISO- FIX brackets between seat backrest and seat cushions."
Това е в автомобил, на задната седалка. На картинката са показани два процепа, намиращи се там, където се съединяват облегалката и седалката. В тези процепи са разположени brackets, в които се пъхат тия push-in sleeves. Това е част от система за закрепване на детска седалка. Самите sleeves не са нарисувани.
Дайте идея как да ги нарека?
Comtrans1
Bulgarian translation:допълнителни/спомагателни ключалки
Explanation:
Ами толкова - нали искаше идея, ето една идея. Изхождам от предположението, че има "основни" или "стандартни" ключалки на коланите за пътниците на задната седалка - няма съвременна кола без фабрични колани отзад.
Selected response from:

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Grading comment
Благодаря!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3допълнителни/спомагателни ключалки
Boyan Brezinsky
3колани за закрепване; закрепваща връзка
guernica70


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
колани за закрепване; закрепваща връзка


Explanation:
Вкарайте коланите за закрепване в скобите /конзолата/между скобите на седалката и нейните възглавници

guernica70
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

37 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
допълнителни/спомагателни ключалки


Explanation:
Ами толкова - нали искаше идея, ето една идея. Изхождам от предположението, че има "основни" или "стандартни" ключалки на коланите за пътниците на задната седалка - няма съвременна кола без фабрични колани отзад.

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 64
Grading comment
Благодаря!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search