BALL HITCH

Bulgarian translation: теглич със сферична глава

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ball hitch
Bulgarian translation:теглич със сферична глава
Entered by: Ivan Klyunchev

18:03 Jan 27, 2010
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Coupling system
English term or phrase: BALL HITCH
Пак без контекст:
Coupling system: BALL HITCH
4leavedClover
Bulgaria
теглич със сферична глава
Explanation:
http://images.google.com/images?imgsz=m&imgtbs=fz&hl=en&safe...

http://www.google.com/search?hl=en&safe=off&q=теглич със сфе...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2010-01-27 19:44:24 GMT)
--------------------------------------------------

Ball може да е самата сфера. На една снимка в Гугъл има Ball Hitch Balls, т. е. сфери за теглич със сферична глава.
Selected response from:

Ivan Klyunchev
Bulgaria
Grading comment
Много благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2теглич със сферична глава
Ivan Klyunchev
4Сферичното прикачно приспособление
Ekaterina Lyutakova


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ball hitch
Сферичното прикачно приспособление


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2010-01-27 19:32:53 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.poettinger.at/download/kotrdoku/1600-1699/1612-FA...
Приемам и варианта на klyunchev.


Ekaterina Lyutakova
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
ball hitch
теглич със сферична глава


Explanation:
http://images.google.com/images?imgsz=m&imgtbs=fz&hl=en&safe...

http://www.google.com/search?hl=en&safe=off&q=теглич със сфе...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2010-01-27 19:44:24 GMT)
--------------------------------------------------

Ball може да е самата сфера. На една снимка в Гугъл има Ball Hitch Balls, т. е. сфери за теглич със сферична глава.

Ivan Klyunchev
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 64
Grading comment
Много благодаря!
Notes to answerer
Asker: А каква е разликата между ball hitch и ball? Понеже имам и "ball" (сферичен болт) като отделен вид.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Stefan Savov
1 hr
  -> Благодаря.

agree  Станислав (Stanislav) Чалъков (Chalakov)
15 hrs
  -> Благодаря.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search