sanding vacuum

Bulgarian translation: прахосмукател

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sanding vacuum
Bulgarian translation:прахосмукател
Entered by: Kalinka Hristova

05:57 Jul 27, 2018
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Car painting
English term or phrase: sanding vacuum
Става въпрос за подготвяне на повърхността преди боядисване:

Pre clean the surface with [product name] wipe on and wipe dry.
Sand surface with grit abrasive.
Remove all sanding debris with compressed air, sanding vacuum and clean with [product name] wipe on and wipe dry.
Kalinka Hristova
Bulgaria
прахосмукател
Explanation:
Във производството - прахосмукател [на вакуум (подналягане) за почистване на фин прах / фини остатъчни частици; остатъци след пясъкоструене и др.п.] ;
Във домакинството - прахосмукачка... ;-)

3. https://www.ecology-and-infrastructure.bg/bg/zavod-za-recikl...
Selected response from:

Christo Metschkaroff
Bulgaria
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1прахосмукател
Christo Metschkaroff
4Прахоуловител
Whatever109
4изсмукване на праха след шлифоване / почистване с прахосмукачка след шлифоване
ebobilov
4шлайфмашина със система за прахоулавяне
Nelly Keavney


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
шлайфмашина със система за прахоулавяне


Explanation:
Предполагам, че това е продукта показан на линка
Може за по-кратко "прахосмучеща шлайфмашина"


    Reference: http://napravisam.net/?p=583
    https://www.onlinemashini.bg/vibracionna-6layfma6ina-blackdecker-ka330e--270-w-92-h-191-mm/30946
Nelly Keavney
United Kingdom
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
изсмукване на праха след шлифоване / почистване с прахосмукачка след шлифоване


Explanation:



ebobilov
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
прахосмукател


Explanation:
Във производството - прахосмукател [на вакуум (подналягане) за почистване на фин прах / фини остатъчни частици; остатъци след пясъкоструене и др.п.] ;
Във домакинството - прахосмукачка... ;-)

3. https://www.ecology-and-infrastructure.bg/bg/zavod-za-recikl...



    https://www.multitran.ru/c/m.exe?&s=vacuum&l1=1&l2=2
    Reference: http://nederman.tangra.bg/pages_BG_11.html
Christo Metschkaroff
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Благодаря!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emilia Nikolova
3 hrs
  -> 10х!

1 day 17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Прахоуловител


Explanation:
Съгласно логиката на английския език на всички е ясно, че това е прахоуловително съоръжение с вакуум, което изглежда връща пясъка за повторна употреба. Тоест това е пясъкоструйка с филтър, разделящ фините частици от абразивния елемент. Така го разбирам, така го обяснявам.

Whatever109
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search