Harness Layouts

Bulgarian translation: схеми на кабелни снопове

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Harness Layouts
Bulgarian translation:схеми на кабелни снопове
Entered by: invguy

13:47 Sep 19, 2018
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: Harness Layouts
Изброяване в техническо ръководство за дадени автомобили.
Emilia Delibasheva
схеми на кабелни снопове
Explanation:
Всъщност – комбинация от отговорите на двамата колеги.

Окабеляването (wiring) на един автомобил включва множество кабелни снопове, както и единични проводници. Схемата на окабеляване (wiring layout) обхваща всички тях – и може да бъде както по-подробна, така и по-опростена, като тази:
https://mgc-images.imgix.net/electrical-design-software/auto...

От своя страна всеки кабелен сноп (harness) си има своя схема (harness layout), показваща как са разположени проводниците, кой за какво е предназначен и на кой съединителен елемент е изведен.
http://knz.me/wire-harness-diagram.html/wire-harness-layout-...
https://mgc-images.imgix.net/electrical-design-software/vesy...

Предполагам, че за това става дума тук: това би обяснило множественото число (harness layoutS). Демек, в този раздел са дадени схемите на всеки от използваните кабелни снопове.

Скоба:
При използването на electrical, wiring, layout и diagram на английски има всякакви комбинации, и трудно може да се говори за consistency. Но по принцип, щом присъства думата layout, става дума за монтажни схеми (т.е. касаещи преди всичко разположение/конфигурация). Това е малко по-различно от електрическите схеми, които са предназначени да представят най-вече електрическите параметри на системата.
Selected response from:

invguy
Bulgaria
Grading comment
Блгодаря.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4схеми на кабелни снопове
invguy
4кабелен сноп
Christo Metschkaroff
3 +1Схеми на окабеляване
Nelly Keavney


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
harness layouts
Схеми на окабеляване


Explanation:
Не знам дали точно това е контекста на изброяването


    https://autoglim.ru/bg/electrician-car/wiring-diagrams-of-cars-to-know-the-location-of-each-wire-how-to-read-the-electrics-of-cars/
    https://en.wikipedia.org/wiki/Cable_harness
Nelly Keavney
United Kingdom
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Блгодаря.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kiril Kirilov: Точен технически термин. Блгодаря.
3 hrs
  -> Благодаря и аз!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
harness layouts
кабелен сноп


Explanation:
Диаграма на кабелните снопове от окабеляването на МПС.
Няколко кабела в снопче - за определен ел. компонент на МПС (фарове, осветление на рег. номер, предни врати, възд. възглавници и др. т.)
Сноп = щранг... ;-)


    Reference: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=4034482&sid=a8...
    https://opel.7zap.com/bg/car/j13/p/7/17-0/
Christo Metschkaroff
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 32
Notes to answerer
Asker: Блгодаря.


11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
harness layouts
схеми на кабелни снопове


Explanation:
Всъщност – комбинация от отговорите на двамата колеги.

Окабеляването (wiring) на един автомобил включва множество кабелни снопове, както и единични проводници. Схемата на окабеляване (wiring layout) обхваща всички тях – и може да бъде както по-подробна, така и по-опростена, като тази:
https://mgc-images.imgix.net/electrical-design-software/auto...

От своя страна всеки кабелен сноп (harness) си има своя схема (harness layout), показваща как са разположени проводниците, кой за какво е предназначен и на кой съединителен елемент е изведен.
http://knz.me/wire-harness-diagram.html/wire-harness-layout-...
https://mgc-images.imgix.net/electrical-design-software/vesy...

Предполагам, че за това става дума тук: това би обяснило множественото число (harness layoutS). Демек, в този раздел са дадени схемите на всеки от използваните кабелни снопове.

Скоба:
При използването на electrical, wiring, layout и diagram на английски има всякакви комбинации, и трудно може да се говори за consistency. Но по принцип, щом присъства думата layout, става дума за монтажни схеми (т.е. касаещи преди всичко разположение/конфигурация). Това е малко по-различно от електрическите схеми, които са предназначени да представят най-вече електрическите параметри на системата.

invguy
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 224
Grading comment
Блгодаря.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search