Standard Letter of Commitment

Bulgarian translation: писмо за поемане/приемане на ангажимент

11:03 Apr 14, 2005
English to Bulgarian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / Loans
English term or phrase: Standard Letter of Commitment
goes with a Standard Loan Agreement & a Standard Letter of Intent
hhristina
Bulgarian translation:писмо за поемане/приемане на ангажимент
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2005-04-14 11:30:02 GMT)
--------------------------------------------------

По-буквалния вариант. Давам го, защото и той се среща. Съдържанието на писмото също е от значение в случая.

--------------------------------------------------
Note added at 45 mins (2005-04-14 11:48:29 GMT)
--------------------------------------------------

Има и вариант \"писмо за ангажимент\". Открих го в един от речниците на сайта на Варненска област. За съжаление, не мога да открия текста на писмото /или писмата/, превеждани от тях.

http://www.vn.government.bg/world/stranici/Spravki/termini.h...
Selected response from:

Antonina Zaitseva
Ireland
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4писмо за поемане/приемане на ангажимент
Antonina Zaitseva
4гаранционно писмо
Ludwig Chekhovtsov
3ангажимент
petya yakova


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
standard letter of commitment
гаранционно писмо


Explanation:
ТАРИФА ЗА КОРПОРАТИВНИ КЛИЕНТИ НА HVB Bank Biochim
... За издаване на гаранционно писмо за цесия на вземане. по акредитив, открит в полза на клиент или авизиране на. цесия. по спор., мин. EUR 50 ...
www.biochim.com/NR/rdonlyres/ 09B330BD-1AF2-4B5C-B978-D4D70E082475/0/corporateclients_tariff.pdf

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  TransGlobe
3 mins
  -> Thank you !

disagree  petya yakova: not in this contex i assume
2 hrs

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
standard letter of commitment
писмо за поемане/приемане на ангажимент


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2005-04-14 11:30:02 GMT)
--------------------------------------------------

По-буквалния вариант. Давам го, защото и той се среща. Съдържанието на писмото също е от значение в случая.

--------------------------------------------------
Note added at 45 mins (2005-04-14 11:48:29 GMT)
--------------------------------------------------

Има и вариант \"писмо за ангажимент\". Открих го в един от речниците на сайта на Варненска област. За съжаление, не мога да открия текста на писмото /или писмата/, превеждани от тях.

http://www.vn.government.bg/world/stranici/Spravki/termini.h...

Antonina Zaitseva
Ireland
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Stefan Balchev: Vid dogovor za obvurzvane/otgovornost. Garancionno pismo spored men e neshto suvsem drugo
57 mins
  -> Благодаря, Selta-B. "Гаранционно писмо" не е съвсем различно, в някои случаи става /например за документ, който студент представя пред посолство и в който пише, че някой поема ангажимент да му плаща издръжка/, но като не знам какъв е случаят тук.... :)

agree  petya yakova: correct!
2 hrs
  -> Благодаря, Петя :)

agree  Maya.P
10 hrs

agree  Milena Sahakian
21 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
standard letter of commitment
ангажимент


Explanation:
стандартен договор за заем,писмо за намерения и Ангажимент(би било достатъчно)

petya yakova
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search