Frequency Key

Bulgarian translation: код за честота (на получаване/изпращане)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Frequency Key
Bulgarian translation:код за честота (на получаване/изпращане)
Entered by: atche84

13:53 Dec 15, 2005
English to Bulgarian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / Stores
English term or phrase: Frequency Key
Цялото заглавие е "Rate of Stock Turn and Frequency Key"
Във връзка с другия ми въпрос за "Disposition of Orders"
Благодаря!
Elenka Ganeva
код за честота (на получаване/изпращане)
Explanation:
Rate of Sock Turn е показател/коефициент за оборота на складовите наличности, в които бързооборотните стоки са от особен интерес - в логистиката и складовото стопанство се препоръчва те (high frequency) да се слагат на най-близките/най-лесно достъпни места за съкращаване на времето за складиране и изваждане от склада
Selected response from:

atche84
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4код за честота (на получаване/изпращане)
atche84
4преценка на промяна на наличностите код на повторяемост
Stefan Balchev


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
frequency key
преценка на промяна на наличностите код на повторяемост


Explanation:
за това се сещам, в тоя контекст, иначе варианти много :)

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2005-12-15 14:14:14 GMT)
--------------------------------------------------

преценка на промяна на наличностите И код на повторяемост

sorry :(((



Stefan Balchev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
frequency key
код за честота (на получаване/изпращане)


Explanation:
Rate of Sock Turn е показател/коефициент за оборота на складовите наличности, в които бързооборотните стоки са от особен интерес - в логистиката и складовото стопанство се препоръчва те (high frequency) да се слагат на най-близките/най-лесно достъпни места за съкращаване на времето за складиране и изваждане от склада

atche84
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 7




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search