defy the status of your firm

Bulgarian translation: Да подадем сигнал срещу вашата фирма

05:34 Aug 7, 2018
English to Bulgarian translations [PRO]
Business/Commerce (general) / Business letter
English term or phrase: defy the status of your firm
"In case of not receiving the sum to our bank account till ...we must take the following actions:
1. Defy the status of your firm by the qualified authorities in GB.
2. Inform the tax services in GB.
3. Undertake the relevant judicial acts versus your firm."
Става въпрос за откъс от писмо между две компании /едната българска/, между които има неуредени финансови отношения. Няма да коментирам езика. Нужна ми е помощ да разтълкувам смисъла на написаното.
Благодаря предварително.
fdrumeva
Bulgarian translation:Да подадем сигнал срещу вашата фирма
Explanation:
Цялото изречение бих превел така: „Да подадем сигнал срещу вашата фирма в компетентните органи в Обединеното кралство.“ Или: „Да уведомим компетентните органи в Обединеното кралство, за да предприемат действия срещу вашата фирма.“
„Отхвърляне на статута“ разбирам завеждане на дело за несъстоятелност, което представлява доста крайна мярка, която може и да бъде приложена, когато става дума за много големи суми. В случая не знаем дали е така.
Selected response from:

Georgi Kovachev
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4[да предприемем стъпки за] отхвърляне на статута на фирмата Ви
Pavel Tsvetkov
4Да подадем сигнал срещу вашата фирма
Georgi Kovachev


Discussion entries: 4





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Да подадем сигнал срещу вашата фирма


Explanation:
Цялото изречение бих превел така: „Да подадем сигнал срещу вашата фирма в компетентните органи в Обединеното кралство.“ Или: „Да уведомим компетентните органи в Обединеното кралство, за да предприемат действия срещу вашата фирма.“
„Отхвърляне на статута“ разбирам завеждане на дело за несъстоятелност, което представлява доста крайна мярка, която може и да бъде приложена, когато става дума за много големи суми. В случая не знаем дали е така.

Georgi Kovachev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Благодаря!


45 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
[да предприемем стъпки за] отхвърляне на статута на фирмата Ви


Explanation:
Или следва да се преведе в този дух, или да обсъдите с клиента какво е искал да каже.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2018-08-07 08:45:33 GMT)
--------------------------------------------------

По принцип, ако не смятате да се допитвате до клиента, по-добре го преведете както е написано, защото тълкувателен превод без пълна яснота за смисъла на заплахата може да създаде повече проблеми, отколкото да разреши.

Pavel Tsvetkov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 19
Notes to answerer
Asker: Благодаря!

Asker: Няма как да се допитвам, защото клиентът ми е трета страна. Благодаря ви за помощта.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search