DCIC

Bulgarian translation: дихлороизокумарин

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:DCIC
Bulgarian translation:дихлороизокумарин
Entered by: Ivan Klyunchev

12:39 Jan 26, 2005
English to Bulgarian translations [PRO]
Science - Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: DCIC
съкращение на съставка от химически дезинфектант
Spark
Bulgaria
дихлороизокумарин
Explanation:
Dichloroisocoumarin

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs 19 mins (2005-01-26 19:58:07 GMT)
--------------------------------------------------

Search By Abbreviation For... \"DCIC\"
The acronyms/abbreviations matching your exact search criteria are shown below:

--------------------------------------------------------------------------------

DCIC
3,4-Dichloroisocoumarin Medical Articles
Diabetes Care And Information Center Medical Articles
Dichloroisocoumarin Medical Articles


--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs 28 mins (2005-01-26 20:07:23 GMT)
--------------------------------------------------

Според мен на български dichloroisocyanuride е дихлороизоцианурид.
Selected response from:

Ivan Klyunchev
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1дихлороизокумарин
Ivan Klyunchev
2 -1dichloroisocyanuride
Antonina Zaitseva


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
dcic
дихлороизокумарин


Explanation:
Dichloroisocoumarin

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs 19 mins (2005-01-26 19:58:07 GMT)
--------------------------------------------------

Search By Abbreviation For... \"DCIC\"
The acronyms/abbreviations matching your exact search criteria are shown below:

--------------------------------------------------------------------------------

DCIC
3,4-Dichloroisocoumarin Medical Articles
Diabetes Care And Information Center Medical Articles
Dichloroisocoumarin Medical Articles


--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs 28 mins (2005-01-26 20:07:23 GMT)
--------------------------------------------------

Според мен на български dichloroisocyanuride е дихлороизоцианурид.


    Reference: http://www.pharma-lexicon.com/
Ivan Klyunchev
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 78

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Antonina Zaitseva: Според този речник, обаче, съкращението за Dichloroisocoumarin е DCI + Прощавайте, сега го отворих. Прав сте за DCIC :)
57 mins
  -> По-горе дадох резултата от търсенето в горния сайт.

agree  Milena Sahakian
20 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): -1
dcic
dichloroisocyanuride


Explanation:
Погледнах във всички речници на съкращенията /хартиени и електронни/, с които разполагам и, за съжаление, това съкращение не го намерих никъде. Погледнах сега и в речника, който е дал Клюнчев. dichloroisocumarin го намирам на DCI, а на DCIC не намирам нищо.

Единственото, което намерих, е една страница с разни химически съкращения, която обаче при мен не се отваря.

CAA), ammonium thiocyanate (ATC), methoxyethanol (ME), diethylene glycol dimethyl
ester (DME), chlorohexidine (CH), and dichloroisocyanuride (DCIC). ...

www.ingentaconnect.com/content/ klu/abim/2000/00000036/00000006/00295057

dichloroisocyanuride избощо не го намирам в речниците /предполагам, че на български ще е "дихлороизоцианид", но не съм 100% сигурна/ и няма къде да проверя дали това съкращение наистина отговаря на това съединение.




--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs 14 mins (2005-01-26 20:53:43 GMT)
--------------------------------------------------

Spark, прощавайте, ако съм ви подвела. В речника на сайта http://www.pharma-lexicon.com/ дихлороизокумарин го има и като DCIC. Просто при мен днес Интернет работи лошо и не всичко се отваря винаги.

При това положение и аз мисля, че е по-вероятно да е дихлороизокумарин. Но си оставям отговора. За всеки случай. Като възможна алтрнатива :)

Antonina Zaitseva
Ireland
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Ivan Klyunchev: Аз го намерих, като пуснах DCIC. Освен това пуснах в търсачката Google и двете и намерих много сайтове. Пробвайте пак!
5 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search