easel stand

Bulgarian translation: стойка тип статив

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:easel stand
Bulgarian translation:стойка тип статив
Entered by: Albena Simeonova

07:37 May 27, 2015
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Hardware / computer stands
English term or phrase: easel stand
Става въпрос за вид стойка за компютър:
This computer may be shipped with a recline stand, a tilt/swivel and adjustable-height stand, or an easel stand.

Изглежда горе-долу така (но има и други разновиности):
http://g-ec2.images-amazon.com/images/G/15/electronics/detai...
Kalinka Hristova
Bulgaria
стойка тип статив
Explanation:
Това ми се струва най-логично. :)
Selected response from:

Albena Simeonova
Bulgaria
Grading comment
Не съм убедена, че това е верният отговор, но "триножник" спрямо моята картинка е по-грешен.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2триножник
Yavor Dimitrov
3 +1стойка тип статив
Albena Simeonova


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
стойка тип статив


Explanation:
Това ми се струва най-логично. :)

Albena Simeonova
Bulgaria
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Не съм убедена, че това е верният отговор, но "триножник" спрямо моята картинка е по-грешен.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ekaterina Kroumova: Ако изглежда така: http://www.lifehack.org/articles/technology/easel-amazingly-... определено не е триножник. Мисля, че само статив е достатъчно, но зависи как питащата ще оформи останалите stand-ове...
56 mins

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
триножник


Explanation:
А защо не "триножник"? :) Може би нещо подобно на снимката от препратката по-долу:

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2015-05-27 08:05:14 GMT)
--------------------------------------------------

Още веднъж пускам препратката, защото първата не се отваря.

http://news.pcstore.bg/2010/05/04/


    Reference: http://news.pcstore.bg/2010/05/04/%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%BD%D...
Yavor Dimitrov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Както е казал шопът, и я не знам как е, ама и така не е ;) Стойката на моята картинка няма нищо общо с триножник.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dimitar Bahchevanov
10 mins
  -> Благодаря, Димитър! :)

agree  Emilia Delibasheva
21 mins
  -> Благодаря, Емилия! :)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search