Calculated Analog Output

Bulgarian translation: изчислен аналогов изход

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Calculated Analog Output
Bulgarian translation:изчислен аналогов изход
Entered by: Empty Whiskey Glass

14:10 Jan 31, 2004
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software
English term or phrase: Calculated Analog Output
Software Manual
Empty Whiskey Glass
изчислен аналогов изход
Explanation:
Няма достатъчно контекст, но не пренебрегвайте буквалното значение
"изчислен (или пресметнат или обработен) аналогов изход".
Selected response from:

Willy Obretenov
Bulgaria
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +4изчислен аналогов изход
Willy Obretenov
5изходен канал
Willy Obretenov
1виртуален аналогов изход
Boyan Brezinsky
1аналогов конвентор
Iolanta Vlaykova Paneva


Discussion entries: 2





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +4
изчислен аналогов изход


Explanation:
Няма достатъчно контекст, но не пренебрегвайте буквалното значение
"изчислен (или пресметнат или обработен) аналогов изход".

Willy Obretenov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Благодаря!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  invguy: Съгласен - същото си помислих. А защо са сложили calculated: понякога е необходимо да се знае, че сигналът на изхода не е пряко аналогов, а се получава от "суров" цифров сигнал чрез изчисление (през цифрово-аналогов преобразувател).
17 mins

agree  Elissaveta Toteva (X): изчислителен, може да се каже и разчетен аналогов изходр макар и думичката разчетен да е русизъм
1 hr

agree  shabda
4 hrs

agree  Maya.P
5 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
calculated analog output
аналогов конвентор


Explanation:
-предвиден аналогов конвентор

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 54 mins (2004-01-31 16:05:01 GMT)
--------------------------------------------------

Конвертиране
Превръщане на данни от един формат в друг. Терминът се употребява най-често, когато става дума за пренос на данни между различни компютърни платформи или софтуерни продукти. В по-общ смисъл може да означава и преобразуване на вида на инфомацията, напр. превръщане на едно изображение от растерен във векторен вид

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 54 mins (2004-01-31 16:05:27 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.vertinet.com/helpful_inf/dictionary.htm#eng11

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 2 mins (2004-01-31 16:13:30 GMT)
--------------------------------------------------

Analog Input Module: An I/O module that contains circuits that convert analog dc input signals to digital values that can be manipulated by the processor. By implication, these analog inputs are usually direct (i.e., a data table value directly reflects the analog signal value).

Analog Output Module: An I/O module that contains circuits that output an analog dc signal proportional to a digital value transferred to the module from the processor. By implication, these analog outputs are usually direct (i.e., a data table value directly controls the analog signal value).



--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 4 mins (2004-01-31 16:14:57 GMT)
--------------------------------------------------

A/D Converter (Also A/D or ADC): Short for analog-to-digital converter. Converts real-world analog signals into a digital format that can be processed by a computer.



--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 4 mins (2004-01-31 16:15:23 GMT)
--------------------------------------------------

Analog signal: -any form of data transmission where the pneumatic, mechanical, or electrical energy signal is varied in direct proportion to the intensity of the physical quantity, property, or condition represented.



--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 5 mins (2004-01-31 16:16:03 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.automationmag.com/pages/glossary/glossary.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 8 mins (2004-01-31 16:19:05 GMT)
--------------------------------------------------

Tова е което намерих като информация,дано да помогне,за съжаление не съм специалист
отговора ми е чисто налучкване

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 5 hrs 17 mins (2004-02-01 19:28:04 GMT)
--------------------------------------------------

изходен канал-да
по-долу
свободно и бързо програмируем изходен канал

http://216.239.41.104/search?q=cache:wCfL8uUqTEkJ:www.leosat...

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 5 hrs 19 mins (2004-02-01 19:30:08 GMT)
--------------------------------------------------

може би моге да се преведе с;
програмируем аналогов изход/или изходен канал/

Iolanta Vlaykova Paneva
Canada
Works in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 4

1 day 17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
изходен канал


Explanation:
Така както е написано, означава само аналогов изход. Но всеки изход може да бъде едноканален или многоканален. Изходен канал може да бъде само един канал от многоканален изход.

Willy Obretenov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8

1 day 20 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
виртуален аналогов изход


Explanation:
google изкара твърде малко документи с тази фраза.
Един от тях -
http://www.mts.com/materials/Solutions_0307/appcor.htm
ме наведе на тази мисъл. Там става дума, че изходният сигнал може или да бъде "истински" и да се подаде към осцилоскоп например, или да бъде calculated. Като последното представлява просто адрес от паметта, където е записано числото, което отговаря на изходния сигнал. Т.е. стойността преди цифрово-аналоговото преобразуване.
Но всъщност не знам как е на български.

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search