contingency theory

Bulgarian translation: Ситуационна теория

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:contingency theory
Bulgarian translation:Ситуационна теория
Entered by: denchev

16:53 Apr 19, 2005
English to Bulgarian translations [PRO]
Bus/Financial - Economics / ocenka na IT proekti
English term or phrase: contingency theory
The literature suggests that the measures used to evaluate IT projects are contextual, determined by the type of IT project under consideration, and subject to contingency theory (King and McAulay, 1997).


Ima li bylgarski termin tazi teoriq i kakyw e toj?
Blagodarja predwaritelno
denchev
Ситуационна теория
Explanation:
DOC] Медицински Университет Плевен Информационен пакет за ECTS ...
... Ситуационна теория. Ситуационен подход към организационната структура....
www.um-iro.com/HMIbul/Activities/ ECTS%20-MU-%20bg2003%20Health%20Care.doc

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 51 mins (2005-04-19 18:44:32 GMT)
--------------------------------------------------

БИЗНЕС МЕНИДЖМЪНТ\", автор Стефан Христов
... Разгледани са основните теории в мениджмънта класическата теория, теорията на системите, теорията на организацията, теорията на поведението, ситуационната теория, кибернетичната теория, теорията на информацията, теорията на решението, теорията на моделирането и теорията на прогнозирането. ...
www.bgbook.dir.bg/book.php?ID=1764 - 11k
Selected response from:

Ludwig Chekhovtsov
Grading comment
Благодаря
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Ситуационна теория
Ludwig Chekhovtsov
4непредвидени разходи
petya yakova
4 -1теория на относителността
Emilia Balke
3теория на случайностите
Stefan Balchev


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
теория на случайностите


Explanation:
-

Stefan Balchev
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Ситуационна теория


Explanation:
DOC] Медицински Университет Плевен Информационен пакет за ECTS ...
... Ситуационна теория. Ситуационен подход към организационната структура....
www.um-iro.com/HMIbul/Activities/ ECTS%20-MU-%20bg2003%20Health%20Care.doc

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 51 mins (2005-04-19 18:44:32 GMT)
--------------------------------------------------

БИЗНЕС МЕНИДЖМЪНТ\", автор Стефан Христов
... Разгледани са основните теории в мениджмънта класическата теория, теорията на системите, теорията на организацията, теорията на поведението, ситуационната теория, кибернетичната теория, теорията на информацията, теорията на решението, теорията на моделирането и теорията на прогнозирането. ...
www.bgbook.dir.bg/book.php?ID=1764 - 11k

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Благодаря

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rosica Dimitrova: contingency означава и непредвидени разходи, но питах един приятел, който завърши икономика, това е терминът. Каза също, че има и ситуационен анализ.
1 hr
  -> Thank you !

agree  Ivaylo Ivanov: може и "теория на обстоятелствата"
13 hrs

agree  Milena Sahakian
19 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
теория на относителността


Explanation:
Мисля че това е правилният термин на български.

Emilia Balke
United States
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 6

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Ivaylo Ivanov: може да се обърка с "relativity theory" във физиката
11 hrs

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
непредвидени разходи


Explanation:
теория за непредвидените разходи

petya yakova
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search